Join the club!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ook ik lees jullie verhalen al een tijdje met veel plezier.
Nu ik zelf een maand gestopt ben met de pil, toch besloten om hier ook in te schrijven.
Heb meteen ook een vraag aan jullie.
Moest de 28e ongi worden, maar tot dusver nog niets. Was voor pilgebruik altijd heel regelmatig. Je kon er de klok op zetten.
Heb ook niet het gevoel dat ik het ga worden. Alleen afgelopen weekend ongikramp, maar helaas...kwam niet door.
Ben lekker geduldig..NOT! dus dat wordt nu lekker op de proef gesteld ;)
Heeft het nu met ontpillen te maken? Ga er namelijk niet vanuit dat ik meteen zwanger ben, want ik heb totaal geen verschijnselen.
Kan ik wel zwanger worden als ik nog geen natuurlijke ongi heb gehad?
Nou dames, fijn dat ik nu dingen met jullie mag delen!

Liefs

ook welkom gezellig er zijn deze maand wel weer een aantal nieuwe meiden bij gekomen
antwoord op je vragen je ongi kan na het stoppen van de pil wel een aantal maanden ongeregeld zijn, maar dat hoeft niet is bij iedereen anders
en ja je kan wel meteen zwanger raken zodra je gestopt bent met de pil
succes met wachten

Hoi!
Welkom, ik heb zelf geen ervaring met stoppen met de pil, maar weet wel dat het dan wat langer kan duren voor je een regelmatige cyclus hebt en ook kan het wat langer duren voor je ongesteld wordt. Maar de kans dat je zwanger wordt is ook aanwezig! Ik zou zeggen stel nog een weekje je geduld op de proef.......
Liefs appeltje

hey!

idd je kunt wat onregelmatiger ongesteld zijn na het stoppen met de pil! tja toen ik stopte werd ik niet ongesteld, en een test wees uit dat ik zwanger was :) dus het kan in 1 keer haha ben nu 23 weken zwanger :)

liefs,

Welkom!

Ja, ja kan meteen zwanger zijn! Een vriendin van mij was ook direct na het stoppen met de pil zwanger.
Houd ook rekening met het ontpillen. Zelf heb ik er geen last van gehad, maar hoor verhalen dat het echt wel 2 á 3 maanden of langer nog kan duren voor je hormoonhuishouding weer op de rit is.

Succes!

heee welkom,
leuk dat je ook mee komt kletsen!!!wat leuk en gezellig zoveel nieuwe meiden er bij...komt het door de lente dat het gaat kriebelen haha
succes!!!

Jazeker, het 17 weken oude jongetje in mijn buik is het resultaat haha. Was 1 maand gestopt met de pil voor een onderzoek in het ziekenhuis en heel stom 1x seks gehad...Niet gepland zwanger, maar wel heel gelukkig nu.

Ook ik had geen verschijnselen op het begin, later wel. Dus doe een test :)

Bedankt voor jullie reacties!
Hoop dat ik snel ongi wordt, zodat ik weet hoe mijn cyclus loopt.
Toch mensen die direct zwanger zijn! Wow!
Ik heb niet het gevoel dat ik direct zwanger ben geworden, dus wacht nog maar even geduldig af of mijn ongi zich meldt!
We gaan wel gewoon aan de klus! Wie weet...
@Neomi85: denk ook wel dat de lentekriebels helpen! Wel gezellig al die dames. Nou maar hopen op een bevrucht paasei!

Terug
Bovenaan