Join the club!

Hey hay!!

Wat een geweldige naam zeg! Ik ben dol op dat gerecht! Mag ik vragen waar het vandaan komt?

Ik ben Jessica en ben 26 jaar. Ben een jaar getrouwd bijna met de liefde van mijn leven>>>> Udo. Vanaf september bezig en 1 keer 2 maanden in verwachting geweest.

Leuk dat je erbij komt. Het kan best van het ontpillen komen en anders zou ik over een dag of twee een test doen.

spannend en succes ermee meid!

Welkom!!!
Het kan zeker dat je direct zwanger bent, maar ik had de eerste maand wel een langere cyclus dan normaal. Ik zou dus ook nog even geduld hebben, en dan over een weekje testen... Als je kunt wachten... Haha, dat is echt het toverwoord hier! Succes!

Hoi meid,
Welkom bij de club!! Ik heb ook een vriendin die direct na het stoppen zwanger was. Ze is niet eens ongi geweest haha! Het kan dus wel, zou in het weekend een keer een testje doen, dan weet je het ook.

Liefs ciomama

Heej,
ja direct zwanger worden kan maar zo, maar pin je er niet teveel op vast, dan is de tegenvaller ook niet zo groot. Ik ben in juni gestopt met de pil vorig jaar, ben toen in augustug en september ongesteld geworden en toen pas weer in december... Mijn lichaam moest dus flink ontpillen, en nog heb ik geen regelmatige cyclus!
Ik hoop dat het bij jou beter gaat.. succes meid!

@micromuis: lekker hè nasi! Ik ben zelf half Indisch, dus zo kwam ik op de naam.
Ben bijna een jaar getrouwd, 26 jaar en ben dus nu een maand van de pil af. We gaan er helemaal voor!
Lees wel al een tijdje jullie verhalen. Kan altijd smakelijk om je lachen:)
Heb uit jullie verhalen al een ding geleerd; geduld is een schone zaak!! Haha! Nou meid, op een vruchbare maand!
Liefs

Hay!! Gezellig meid......en we zijn dol op humor maar daarom kwam jouw naam geweldig aan!!

doei doei doei doei jij ook een supermaand, spannend!

Terug
Bovenaan