Jokey??

A

Anoniem

Guest
Hi

Super om iemand gevonden te hebben die in dezelfde situatie zit! Ik zit nu in de zesde ronde en ben deze maand begonnen met ovulatietesten. En jaja had gister twee dikke strepen op de ovu test! Het werkt echt super! Ik heb mn NOD rond de 15e. spannend!! En jij??
Hoop snel van je te horen, kunnen we elkaar op de hoogte houden!

x suuz

heey

leuk om inderdaad lekker samen te kletsen.
nou ik ben nu 2 daagjes ongesteld geweest normaal 7 dagen. heb gister een test gedaan maar helaas negatief nu zegt de huisarts donderdag ochtend nieuwe test met ochtendurine.
ik ben benieuwd !
ik ben nog steeds misselijk enzo dus het kan wel.
nou en anders volgende ronde met ovuliatietesten.

nou hoor je wel.

mvg jokey

HOI SUUZ
Wat leuk om te horen dat jij ook met de ovulatietest bezig bent . Ik ook !
Ik had vorigeweek woensdag mijn eisprong volgens de test. Mijn NOD   is 17 oktober .
Spannend hè ? Mijn beste vriendin / mijn zus en de collega van mijn zus zijn met de ovulatietesten direct zwanger geworden . Dus ik heb eigenlijk goeie hoop .
Ik hoop dat het voor jou ook lukt deze keer . succes en groetjes Kim

Hai suus,

Ik ben in mei gestopt met de pil dus dit wordt ronde 5 en ook ik heb deze maand ovulatietesten besteld via Sensitest... Ik heb een hele onregelmatige cyclus (gemiddeld 34 dagen) dus ik weet niet precies wanneer ik moet beginnen met testen, ik denk dat ik maar donderdag  ga beginnen met  testen (op dag 14) spannend... En jij?? Je hebt dus al flink geklust, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor!!!
Ik heb er ook al goede verhalen over gehoord, dus wie weet...........

Kus, Esther

hoi

hier weer een update van mij.
mijn ovu is op dag 13 .
en heb deze maand plink geklust.
nou misselijkheid is er nog steeds nu ook gepaart met zware hoofdpijn.
maar jah nog 1 dag in spanning dan weer testen.
ik hoop op positief want ik wordt gek van mijn zenuwen.

gr jokey

Hi meiden!
Ben ik weer beetje laat op de avond (druk,druk,druk)
Met mij gaat alles goed. Ik kan het eigenlijk niet omschrijven maar ik voel me anders gek he! Nog een weekje wachten en dan weten we het...

Jokey: Spannend!!!!! Hoop echt dat je zwanger bent! Morgen ben ik vrij dus dan kom ik wel ff kijken of je de uitslag weet!!

Esther: Ik heb +- een cyclus van 31 dagen en moest ook op dag 14 beginnen met testen. Je moet het dan ook echt elke dag doen geen dag vergeten hoor! Ik had namelijk zondag twee dikke strepen en maandag was er niets meer te zien.. Dus als je dan om de dag test kan je het missen! Succes meid!

Kim: Bij mij dus ook heb 1 vriendin die dus zwanger is van de tweede ze is ook wat ouder dan ik en die was beide keren in 1 keer zwanger met die ovulatie testen. En dat terwijl ze voor de tweede al ruim 2 jaar bezig was.  1 keer ovu testen gebruikt boem zwanger. Ik heb er ook echt goede hoop op. Vooral omdat het ook de hele tijd aan het rommelen is in  mn onderbuik van die steekjes zeg maar. Nog even afwachten........

slaap lekker allemaal

xsuuz

Hi Jokey

En weet je al wat????
Ik zal voor je duimen!!

x suuz

heey meiden,

jah slecht nieuws negatief.
echt balen.
ben nog beetje van me doen omdat ik zo dacht dat het wel zo zou zijn ivm met al die vage klachten vandaag weer naar de huisarts gegaan zegt ie ik ben bang dat je gewoon een vroegtijdige miskraam heb gehad ,,,<<BR>let wel GEWOON. rrr kan het nog lulliger.
maar ja ben nu gewoon snel geiriteert.

op naar volgende ronde.

gr jokey

Terug
Bovenaan