Jokey??

Wat jammer! Vooral als je wel allemaal vage klachten heb dan verwacht je toch een andere uitslag.
En idd niet echt een handige woordkeuze van hem. Kop op meid. Klaag maar lekker ff hoor daar zijn we voor! Ga je nu ook aan de ovu testen? Ik heb ze besteld via sensitest.nl gewoon die goedkopere.Heb je ook een beetje regelmatige cyclus?

x suuz

Hoi Suusje!!

Beetje domme vraag misschien, maar hoe werken die ovulatietesten precies. Geven ze aan wanneer je je ovulatie gaat krijgen en ben je dan nog 'op tijd' om te gaan klussen of moet je dan wachten tot de volgende maand. Welk merk ovulatietest gebruik jij??
Ik kan eigenlijk niet wachten om zwanger te worden en zit erover na te denken om na de 1e ronde (nog niet mee begonnen, eerst 2 mnd foliumzuur) ook te gaan testen.

Groetjes,
Jana

Hi Jana

Ik heb ze besteld bij www.sensitest.nl
Er zit dan een schema bij zodat je kan zien op welke dag van je cyclus je moet beginnen met testen. Vanaf die dag moet je dan elke dag  zo'n test doen. Als er dan twee donkere  streepjes verschijnen MOET je dus gelijk aan de klus. Erg romantisch...  Je ei komt dan binnen 24 uur en ben je dus op je vruchtbaarst. Je moet ook echt geen dag overslaan met testen  want ik teste zondag twee donkere strepen en de dag erna teste ik nog eens om te kijken of er nog steeds twee streepjes verschijnen maar er verscheen geen tweede streep! Dus als je een keer een dag overslaat kan je hem dus missen!

Maar wat bedoel je eigenlijk met twee maanden foliumzuur? Ga je daarna pas beginnen met zwanger worden of met ovutesten.
Ik ben sinds zondag aan de foliumzuur maar vergeet het steeds!

Was het maar vast volgend weekend dan kan ik eindelijk testen!!!!!

x suuz

hoi suuz en de rest van de meiden.

bedankt voor je steun.
jah ik weet het het is nog erg vroeg mijn partner moest alweer vroeg op de vrachtwagen en ik moest hem wegbrengen anders heb ik heel de dag geen auto haha.
dus zit nu al op me werk beetje te update op deze site.

maar goed, nou mijn (vage klachten ) zijn nog steeds aanwezig.
ik weet het niet meer hoor.
het voelt echt nog steeds hetzelfde.
ik twijfel nog steeds aan de conclusie van de arts het voelt zo tegenstrijdig.

kus jokey

Hoi Suus,

Bedankt voor je reactie. Ik bedoelde dat ik nu bijna 2 mnd foliumzuur gebruik. Heb nl. gelezen dat je dat eerst in je lijf moet hebben, voordat je aan het klussen slaat om zwanger te worden. Mijn ovulatie is waarschijnlijk eind deze maand, dus dan gaan we beginnen met proberen om zwanger te worden. Ik denk dat ik eerst een ronde afwacht en dan lijkt het me wel wat om deze ovulatietesten te gaan doen. Elke dag, zoals je al zei. Hoevel zitten er in zo'n pakketje eigenlijk?
Lijkt me ook al wel spannend om te doen, deze ovulatietesten. Ik bedoel, dan weet je dat het nu MOET. Succes met testen.

Groetjes,
Jana

Hi jokey
Ja dat is idd lastig. Vooral omdat je lichaam je af en toe flink in de maling kan nemen!
Dat had ik bij de eerste ronde dacht echt dat ik zwanger was maar geen posi testen ik werd toen ook pas na ruim 6 weken ongi! Erg fijn !
Wel toevallig mijn mannetje zit ook op de vrachtwagen. Hij zit in de bloemen export. Dus hij is altijd van ma tot en met  do van huis.

Jana succes met testen!

x suuz

Terug
Bovenaan