jolandaatje26 al bevallen?

A

Anoniem

Guest
ik vroeg me af of je/ze al was bevallen.
ik ben een paar dagen niet op de site geweest en ik kon even zo snel geen bericht of reactie van haar vinden...
ben niet zo nieuwsgierig hoor.

Hoi hoi,

Nee helaas ik zit nog steeds met een bolle buik !!!
ik voel me met de dag beroerder maar de doktoren willen en kunnen niets voor mij doen
Dus iedere dag is het hier weer huilen geblazen wat gevloek en dan weer de vertrouwde glimlach om aan te tonen dat alles goed gaat
Ja ik kan zo in GTST!!!
Ik ben nu 37 weken en 1 dag .
Gister bij de gyn geweest en die had geloof ik niet echt intresse in mijn verhaal en klachten..
Dus na 5 min stonden we weer buiten
Nu barst ik weer van de buikpijn en het enig wat ze zeggen is dat ik maar een asprootje moet nemen en moet rusten..
Tja probeer maar eens te rusten met een zoontje van 13 maanden
Kyano is vandaag op het KDV dus lig ik maar de hele dag op de bank..
Maar eerlijk gezegd merk ik geen verschil tussen de pijn als ik wel of niet rust...

Maar ja ach het kan evt nog 5 weken duren dus dat hou ik maar voor me..
Hoe eerder het komt hoe beter maar ik vrees dat die kleine meid in mijn buik het wel prettig vind

Maar zodra ik ben bevallen  of ga beginnen zal ik zeker wel wat laten weten

Wel lief dat je er naar vraagt!!

Groetjes
Jolanda  

hoi hoi

ik kan me voorstellen dat je het zat bent.
en mensen hebben idd dan makkelijk zeggen rusten dat kan je niet zomaar   met een kleine,ook al denken sommige mensen dat dat makkelijk kan!!
wel lekker dat hij vandaag op het kdv is kan je vandaag even lekker aan jezelf denken.
hoop dat je snel een goede bevalling zal hebben..
we duimen voor je..
liefs

Hoi,

Hopenlijk ga je gewoon wat eerder bevallen en zijn al je klachten dan voorbij en kun je heerlijk genieten van je kraamtijd. Jij hebt dat nu extra verdient. Veel uitrustplezier vandaag en je kunt altijd even je gal spuwen hier hoor.

Groetjes
Inge

Ach meid, heb met je te doen!!!!
Valt inderdaad ook niet mee, als je er nog een kleintje bij hebt lopen.
Ik hoop echt dat het niet zo lang meer voor je gaat duren, en dat je snel je kleine meid in je armen mag houden.

Heel veel succes nog met de aller laatste loodjes, en met de bevalling.

Groetjes Naomi

Hoi Jolanda,

Ik kom je even een:

onder de riem steken!

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik was tijdens de zwangerschap van Bas met 37 weken ook zo uitgeput. Ik wilde zo graag een plan maken met de VK om te zorgen dat het allemaal niet zo lang meer zou duren, maar die had er ook helemaal geen oren naar. Zij kijken niet naar de moeder, maar naar het kind. En je kleine meid heeft het gewoon erg goed naar haar zin bij jou!
Ik ga voor je duimen. Probeer niet te veel aan die 5 weken te denken, maar leef bij de dag (makkelijk gezegd).

Succes!
Groetjes, Karin

heey jolandaatje

Hoe is het vandaag met je?
Ik voel helemaal met je mee.
Ik ben vandaag 38+1 wken zwanger en zit er ook helemaal doorheen.
Ik loop bij de gyneacoliig maar ook mijn verhaal gaat bij hun het ene oor in en het andere er weer uit.
En ja, tot nu toe doet de kleine het ook prima maar hoe ik mezelf voel...
Anne-Sophie is nu 14 maanden en gelukkig slaapt ze overdag nog wel 2 uur zodat ik zelf ook beetje kan rusten maar ik ben het echt zat.
Heb ook een buik, niet normaal. Ze schatten het ook nogal groot (leuk vooruitzicht)
Ik moet volgende week woensdag weer naar de gyn en denk dat ik eens flink ga zeuren zodat  ze misschien wat actie gaan ondernemen.
Nog beter zou zijn dat het dan al geboren is.

Maar ja aan mijn verhaal heb je niet zoveel.
Ik wens  je heel heel heel veel sterkte met je laatste loodjes en ik hoop dat je  niet meer lang hoeft te wachten voordat je  jullie kleine wodertje in je armen  kan houden.

Zet hem op he!!!

Groetjes Marianne

Hey iedereen !!!

Nou hier zit de kleine nog steeds in mijn buik!!
Wel veel steken in mijn onderbuik maar kan daar niet echt een touw aan vast knopen!!
Vandaag was mijn man aan het werk en was ik alleen met de kleine
Tref ik het natuurlijk weer dat Kyano zich vandaag tot 3x toe onderpoept en dus telkens verkleed moet worden
Maar ja hij heeft vandaag verders wel heel lief geslapen en gespeeld en geknuffeld dus dat maakt dan wel weer een hoop goed !!!

@ Marianne
Ik hoop dat je het voor mekaar krijgt bij de gyn!!!!
En mocht het lukken laat het me dan even weten hoe je het heb klaar gespeeld!!
Ik moet pas over anderhalve week weer terug naar de gyn
Ik ben dan 39 weken en 1 dag!!!
Dus wie weet is de kleine meid er dan al !!!
Of niet !!!

Ik ga er nu maar gewoon van uit dat ik nog ff 4 weken moet doorbijten en als het dan eerder komt is het alleen maar mooi meegenomen

Nu ga ik maar weer eens plat liggen want dat gehang achter de pc is ook niet echt bevoordelijk voor je rug !!!

Dikke knus en knuffel voor jullie allemaal !!!

Terug
Bovenaan