jolandaatje26 al bevallen?

Weer een valse start!!
Al 2 dagen heftige buikpijn maar niet echt weeen
wel steken in mijn onder buik en dan dat rare gevoel in mijn doos(je weet wel!!!)
Vandaag liep ik de trap op en dacht echt ff dat mijn litteken opscheurde!!
Ik was blij dat mijn moeder er vandaag was want die kon gelijk ff de kleine bezig houden
Ik daarna mijn man gebeld en de situatie uitgelegd en die zei dat ik de VK maar moest bellen..
Dus zo gezegd zo gedaan... en ze stelde me al gelijk gerust dat het niet mogelijk is dat het scheurt maar dat ze het gevoel begreep
Ze adviseerde om maar even langs te komen in het ziekenhuis zodat ze me wat beter gerust kon stellen als ik even aan de monitor kon liggen
Hihi ben ik nog zo beleefd om te zeggen of ze dat niet erg vond (lief he van mij !!!)
Dus mijn man kwam thuis hebben snel ff wat gegeten en zijn toen richting ziekenhuis gegaan
Heb daar aan de ECG gelegen en de kleine had het prima naar haar zin..
Ik had/heb gewoon last van voorweeen en daar moet ik helaas door heen bijten
Ik had dit keer een hele fijne verpleegster en die heeft me prima gerust gesteld en me op het hart gedrukt dat ik ten alle tijden kan bellen !!!
Whahah niet dat ik dat snel zal doen maar toch!!

Nu net lekker onder de douche geweest en ga zo maar weer eens proberen te slapen
Je weet maar nooit wat de volgende dag kan brengen !!!

Dikke kus en alvast een fijne zondag

Nou meid het blijft wel spannend zo hé! Het is zo vervelend zo'n "valse start" zoals je het zelf ook noemt. Heb dat met mn eerste zwangerschap ook 2 keer gehad en toen ik uiteindelijk echt bezig was met de bevalling geloofde ik het niet.....

Ik hoop voor je dat je "snel" een spoedige bevalling heb.

liefs,
Achnita

Terug
Bovenaan