A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allemaal, normaal schrijf ik niet zo op forums. Maar ik heb een enorme kinderwens. Het wordt bijna ondragelijk, terwijl ik het ook niet zo goed durf.. ik ben zelf 22 jaar en mijn vriend 24, We zijn nu een jaar samen. wij hebben het er wel is over gehad om kinderen te hebben En ik heb het idee dat hij het stiekem ook erg graag wil, maar de stap echt niet durft te zetten. Hij zegt steeds ja ik wil het ook maar nog niet hoor even wachten, maar ik kan gewoon bijna niet meer wachten, de drang naar een kleine is zo groot... ik heb toen ik 17 was in een vorige relatie al een keer een abortus laten plegen, toen toch wel verstandig, maar tot op de dag van vandaag altijd een groot vraagteken en een beetje spijt gehad van, wat als? Misschien was het allemaal wel goed gekomen.. ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts om mijn mirena er uit te halen, ga wel verder met de pil. Maar dan is het wat minder geplant als ik hem is een keer vergeet in de toekomst.. wij hebben alles opzich goed voor elkaar samen een koophuis, allebei een vaste baan. Maar ik weet niet wanneer het de goede tijd is. Ik vertelde aan mijn moeder over mijn doktersafspraak, maar die reageerde niet helemaal zoals ik zou hopen, ik was te jong en waren nog niet lang genoeg bij elkaar... ik weet het gewoon niet meer. Enigszins ben ik ook bang wat de buitenwereld ervan zou denken ookal weet ik dat ik me daar eigenlijk niets van aan moet trekken... pfff moeilijk! Help wat vinden jullie hiervan? Tips? Please...</p>