A
Anoniem
Guest
Jullie hebben inderdaad gelijk, dat onderbouw het ook niet helemaal goed. Mijn vriend weet er van af dat ik mijn spiraal ga verwijderen en dit is ook helemaal goed. We doen niks zonder natuurlijk uitgebreid overleg. Hij vind het net als ik gewoon best een spannend iets..? en het idee van de pil vergeten en zien wat er gebeurd is geen nonchalantheid. De verassing is gewoon leuker als een compleet geplande zwangerschap lijkt mij. Je hoort ook zo vaak als je veel plant en te graag wil lukt het vaak niet eens! Ik denk altijd maar een kind krijg je en neem je niet, voor sommige dan wel. Maar ik zou het liever anders hebben, vandaar dat als ik hem is zou vergeten en het zo wel of niet gebeuren lijkt mij/ons een leuke spanning. Ik ga hem echt niet expres la vergeten maar het voelt voor mij minder radicaal om een pil is niet te nemen als een spiraal eruit halen en weten NU is het zo ver. Het is altijd goed en ik ben er op elk moment klaar voor voor mijn gevoel. Daar denkt mijn vriend ook zo over, maar wat hem/ons een beetje tegenhoud is het idee van dat we nog maar een jaar samen zijn. En best jong ? Nouja.. de oplossing lijkt zo voor de hand, wacht nog even. Maar zoals vele van jullie misschien wel kunnen beamen een kinderwens is iets wat zwaar kan wegen en hard kan trekken. Vandaar mijn verhaal dat ik graag kwijt wil en er even vrijuit over kan praten, groetjes ??♀️☺️