Jong en alleen zwanger.

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben amber en 20 jaar, ik ben vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger, ik ben in de steek gelaten door me exvriend en dus helemaal alleen..
wie heeft dit ook meegemaakt en is dit allemaal goed gegaan.?
ik zit nog met veel vragen en onzekerheden maar ga zeker me best doen dit kindje gelukkig te maken, ik laat me kind niet weg halen voor een jongen niet een man uiteraard! die er soort van niet aan toe is, heel die familie heeft me laten vallen..
gelukkig heb ik wel nog mijn eigen familie en mijn vrienden :)
bekend?

groetjes.

Hoi hoi,

Wat een rot streek zeg om jou in de steek te laten omdat je zwanger bent. Ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap en dat je ondanks dit toch een fijne zwangerschap tegemoet ga en zometeen een prachtig kindje op de wereld zet.

Gr Fruit Girl 27 wk zwanger

Hoi Amber,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik geef je groot gelijk dat je kiest voor jezelf en je kindje. Wat een lafbekken kunnen sommige mannen zijn. Wel bovenop een vrouw kruipen, maar zodra ze verantwoording moeten tonen gaan ze ervandoor.

Ik wil je een hele goede zwangerschap toewensen. Geniet van het cadeautje in je buik. En als je je hart wilt luchten, daar is dit forum voor.

Groetjes van Marloes

Hoi Amber,

Inderdaad een rotstreek!!!!

Toch gefeliciteerd en met de steun van je familie gaat het je echt wel allemaal lukken!!!!

Nog even een vraagje; werk je of ben je nog bezig met een studie?
Als het dit laatste is heb ik nog wel een goede tip voor je....

Groetjes en geniet zoveel mogelijk van dat kleine wondertje!!
Nika

hallo allemaal!

Bedankt voor jullie positieve en leuke reacties!
is altijd wel fijn dat er ook nog mensen zijn die gewoon blij voor je zijn!
ja, het is indd een rotstreek en in deze laatste 2 maanden is tie al 4x terug gekomen en weer gegaan. dus heb er nu gewoon een punt achter gezet ook al is het heeel moeilijk als je van iemand houd. maar als het alleen maar van 1 kant komt, is hij het niet waard toch! ik werk op dit moment als receptioniste bij een accountants en belasting adviseurs alleen werk ik  daar nu 5 maanden en ze weten dat ik zwanger ben, ik heb afgelopen week gehoord dat me contract niet word verlengd. door de zwangerschap i think.
allemaal heel oneerlijk. dus ben op zoek na juni voor een ander baan.
dus studeer niet meer

groetjes!

Amber gefeliciteerd meis!

Ik was 21 toen ik de oudste op de wereld zette. Alleen, ook in de steek gelaten door mijn ex.

Ik was 23 toen de volgende geboren werd. En ik was alleenstaand weer zo'n laffe ex.

Ben nu zwanger van de 4e. (heb 1 overleden dochtertje) getrouwd dit keer en moet nog 3,5 week. Oh ja ben nu 26 jaar.

Als je wilt msn-en

fam-de-lange@hotmail.com

Dat is mijn msn als je vragen hebt. Ben helaas expert. Ook als je niet weer aan de bak kunt komen in of na juni. Had beide keren een bijstandsuitkering.

xxx Nienke

36,5 week

Hoi Amber,

Wat moedig van je dat je zo met de situatie omgaat. Ik vind het heel knap van je.
Met zo'n instelling kom je er vast wel. En ik weet zeker dat jouw kindje aan liefde niets te kort zal komen.

Laat die ex van je maar mooi stikken. Als hij vier keer terug wil komen en toch weer gaat, kun je hem toch niet vertrouwen.

Voor wat betreft je baan. Erg vervelend dat ze je contract niet verlengen. Tja, zo gaat dat tegenwoordig. En dan wil het kabinet het aantrekkelijker maken voor vrouwen om jong moeder te worden? Dan zullen ze toch eerst wat aan die werkgevers moeten doen die als het even tegenzit (voor hun dan)  al geen contract meer willen verlengen. En ik kan het weten, heb een aantal jaren geleden 3 keer een jaarcontract gekregen bij een makelaarskantoor. Toen puntje bij paaltje kwam, wilden ze me geen vast contract geven omdat ze flexibel wilde blijven. Daar gaat je inzet van al die jaren.....
Maar mocht je geen baan kunnen vinden, weet dan dat je altijd een uitkering kunt aanvragen bij het CWI. Daar kunnen ze je ook uitleggen hoe dat gaat met je zwangerschap want ook als je een uitkering hebt, heb je recht op verlof. Misschien dat je op internet kunt kijken.

Heel veel succes de komende tijd en ook veel geluk met je zwangerschap!

Groetjes,
Maike

hallo :)

bedankt voor alle lieve reacties!

iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!

Terug
Bovenaan