Jong en alleen zwanger.

succes. en tjee wat een k. streek van je ex.
misschien niet iets waar je over wil horen, maar je zou wel kunnen proberen of hij jullie kindje wel wil erkennen. Dan heeft je zoon of dochter straks wel een wettelijke vader.

Hoi,

Nou je bent niet de enige hier hoor! Ben zelf 24 jaar inmiddels en nu zwanger (21wk) en ook alleenstaand. Relatie was net uit toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. De keuze om het te houden kwam echt vanuit mij.
Waarschijnlijk gaat de vader geen grote rol spelen, en in juli loopt ook mijn contract af dus zal ook een uitkering moeten aanvragen.
Tis best heftig inderdaad allemaal, maar gelukkig heb je echt wat aan steun uit je omgeving!
Veel sterkte meid!

Groetjes Rinske

hai griebelbaby, eerst wou die het absoluut niet erkennen want hij had er niks mee, toen wou die perse bij de bevalling zijn, toen wou die het wel erkennen.. en nu weet ik het niet? ik heb ook sinds 4 dagen geen contact meer met hem omdat ik er alleen maar moeite mee had.. probeer hem zo te vergeten. Ik denk dat ik het niet wil dat hij het kindje erkent omdat hij dan ook recht heeft om het kindje te zien, en dat voeld niet goed, het is nog wel zo'n klootzak om de volledige voogdij  aan te vragen dan ofzo. nee niet erkennen maar zal wel eerlijk vertellen wie zijn/haar echt vader is. alleen hij is het niet waard. hij beld niet eens hoe het gaat en dat soort dingen niks.

hai Rinzss ja  echt een rotsituatie he.. maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten
ondanks de problemen en de kwaaltjes haha! later kan je alleen maar trots op  jezelf zijn!   ook al voel je je eenzaam. na regen komt zonnenschijn!

Hey amber,

Ik zit momenteel ongeveer in dezelfde situatie als jij.
Ik ben 22 en nu 16 weken zwanger en ben ook alleen sinds deze week.
Mijn vriend is mss wel iets anders als de jouwe,eel agressief op sommige momenten en zo en kon echt niet meer verder,ook altijd dronken en dat is geen situatie om een kind mee op te voeden he.
Ik heb wel veel steun van men vrienden en familie en dat maakt het echt allemaal goed,
Door hen heb ik de moed om verder te gaan.
Ben nu bezig met de babykamer te schilderen,leid me ook wat af.
Jij moet natuurlijk voor jezelf beslissen of hij het mag zien of niet.
In mijn geval heb ik ervoor gekozen om het kindje op mijn naam te laten zetten,gwn omdat hij naar mij al dingen naar men hoofd gooit en dergelijke en vorige week de voiture heeft opgepakt en weggegooid,papa zei ook van daar moest nu maar is al je kindje in liggen,gwn voor de veiligheid van men kindje wil ik niet da hij het ziet,je weet maar nooit,hoop dat je nu mss ook een beetje meer moed hebt gekregen en weet gwn dat je niet alleen bent en je komt er wel hoor.
Ik begin mij nu ook veel beter te voelen,vooral door de steun en je zei dat je die hebt dus alles komt echt wel goed.
Geniet nog van je zwangerschap en trek het je niet te hard aan.
Groetjes

Terug
Bovenaan