Jong mOeder of ook zwanger terwijl je leeftijd rond de 19 is of jonger? laat het me weten

A

Anoniem

Guest
ben jij ook jong moeder of ben je ook zwanger terwijl je leeftijd rond de 19jr is of jonger Of 20/of 23 in iedergeval meiden die jong moeder worden ofzijn? laat een berichtje achter als je wilt het lijkt me leuk om er over te praten groetjes

Hallo,

Ik zelf ben 21 jaar maar vind mezelf niet zo heel jong,tegenwoordig zijn moeder s in mijn ogen weer wat ouder,rond de 28/30 jaar,het kan uiteraard aan je situatie liggen maar voor kinderen is het beter een jonge moeder te hebben..
En uiteraard ben je nog lekker actief als je zo jong bent..

Ben jij nu ook zwanger dan?ik zit nu op 14 weken zwangerschap,op 13 maart heb ik een geslachtsbepaling van wat het wordt,we zijn erg benieuwd.

Liefs Bernice(14weken zwanger)augustus mama

Hallo bernice ja ik ben ook zwanger ik ben nu 17weken en 3 dagen zwanger ik vind het zelf ook veel leuker om jong moeder te zijn.en in mijn omgeving zijn ook wel meiden die jong moeder zijn of worden.maar en zijn ook genoeg mensen die zeggen als ze horen dat ik zwanger ben van vind je je zelf niet erg jong maar daar trek ik me verder niet veel van aan het is ons eigen keuze dus wat een ander er van vind maakt me niet uit.het lijkt me leuk om te praten met meiden die ook rond mij leeftijd zijn en moeder worden of zijn
vandaar dat ik hier op deze site ben gekomen.ik kan over 2 weken voor de 20weken echo komen om te kijken wat het geslacht is dus ik ben erg benieuwd het lijkt me leuk om te weten.ben je ook niet benieuwd? groetjes

hoi hoi

ik ben nu 24 jaar maar was 23 toen ik de eerste kreeg en we gaan nu voor de tweede,
wilde altijd al jong moeder worden en daarbij is mijn man bijna 10 jaar ouder dus dan kun je ook niet zo lang meer wachten vind ik.vind het geweldig.Je hebt nu ook veel meer energie om leuke dingen te doen met je kinderen vind ik,mijn moeder was zelf ook 22 jaar en is nu 47   en mijn vader 49 lekker jonge opa en oma mijn schoonouders zijn weer tien jaar ouder en dat verschil merk je goed hoor

Hallo dames,

Ik ben Belinda en ik ben nu 23 jaar en ik heb een dochter
van 9 mnd ik was 22 toen zij is geboren.Dus ook lekker
jong dus.Ik kijk altijd met jullie mee en waar ik op kan
antwoorden dan doe ik dat en ik lees met alle forum's
eigelijk wel mee vind ik leuk.Wij willen graag een tweede
kindje erbij maar nu kan het door omstandig heden niet.
Maar wij gaan vanaf eind dec ja duurd nog veel te lang
beginnen met het echte werk.Ik wens jullie allemaal
een fijne zwangerschap toe.

Groetjes Belinda mama van Marissa 9 mnd

hallo,

ik was zelf 19 toen ik ons zoontje kreeg .
ben nu bijna 20 weken zwanger van onze tweede.
word in mei 21 jaar.
zelf hebben we ook bewust gekozen om zo jong kinderen te krijgen.
mijn man (ben ook al op mn 19 e getrouwd) is zelf 21 en zegt altijd dat hij nu tenminste met zijn zoon(s) de tweede word ook een jongetje op stap kan.
zelf hebben wij vrij oude ouders in de 50 en dat hebben wij zelf erg gemist dat je bv met je ouders de stad of de kroeg in ging.
zelf heb ik eigenlijk geen rare reacties gehad alleen op deze tweede zwangerschap omdat wij een kort leeftijdsverschil wouden tussen de kindjes als ie zometeen geboren is schilt het 16 maanden.
ze vonden het dan al vrij vroeg voor een tweede
maar daar hebben we ons verder niets van aangetrokken.
dan hebben de kindjes tenminste iets aan elkaar.
ook hebben we zelf een huisje met 3 slaapkamers dus in principe plek zat voor ons viertjes
nou het is toch alweer een lang verhaaltje geworden.
maar zelf ervaar ik alleen maar mooie dingen om jong moeder te worden.
woon jezelf nog thuis met je vriend of man??
groetjes quincy

Hey jonge mama's!

ik ben 23 jaar en 37 weken zwanger van de tweede.
Onze dochter is geboren toen ik 20 was.
Ik vind het geweldig om jong moeder te zijn, maar geloof niet dat dit beter zou zijn voor kinderen.
Ik denk dat kinderen het gelukkigst worden van stabiele gelukkige ouders die hen iets kunnen bieden in het leven. Leeftijd speelt daar volgens mij geen rol bij.

Groetjes Linda

Hoi,

Ook ik ben nog vrij jong voor de begrippen tegenwoordig, 23. nu is het heel normaal als je al over de 30 bent en je wordt dan *pas* zwanger. Ieder zijn eigen keus natuurlijk en de natuur werkt ook niet altijd even goed mee.
Ik heb geen rare reacties gehad ofzo, ben ook niet zo heel erg jong meer. Al kan ik het me wel voorstellen dat mensen rare reacties geven als je 18/19 of zelfs pas 20 bent.
Waarschijnlijk omdat die mensen dan vinden dat je nog een heel leven voor je hebt en waarschijnlijk ook dat je nog wel wat beters te doen hebt, school bijv.
Maar ieder zijn eigen ding hoor. Als het aan mij had gelegen dan was ik ook veel eerder mama geworden maar daar heb je er twee voor nodig en die tweede diende zich nog niet aan

Liefs,

Frieda
23 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan