Jong mOeder of ook zwanger terwijl je leeftijd rond de 19 is of jonger? laat het me weten

Hoi allemaal, Ik had toen ik begin twintig was ook de kriebels al een beetje..helaas toen niet de juiste partner...nu ben ik 31 en ruim 37 weken zwanger van de tweede (oudste is 3)...maar om nou te zeggen dat ik niet actief enzo ben.....hoogstwaarschijnlijk worden jullie ook nog eens zo 'oud' en zal je wel merken dat je nog niet afgetakeld bent....maar no hard feelings, toen ik 20 was vond ik 30 ook oud klinken en nu ik de 30 gepasseerd ben blijkt het allemaal nogal mee te vallen

Geniet van jullie zwangerschap meiden,

Liefs yvonne

hoi,
Ik ben met mijn 22 jaar bevallen van een zoontje!
Hij word nu bijna drie,en ben inmiddels al weer 16 weken zwanger van ons tweede kindje.Wij zijn eigelijk de enige in onze vrienenkring die een kind hebben,en hij word wel zo vertroeteld en daarbij is hij ook veel te bij de hand.Ik ben ook in augusus uitgeteld dus dat word weer mooi puffen met die hete zomer !!!!!hihihi
groetjes hannie

Hoi,

Ik ben op 11 december 2006 bevallen van een mooie dochter Yara  (nu 10 wkn oud)  
Ik ben nu 22 en was 21 toen ik zwanger werd. Ondanks dat het tot nu toe niet gemakkelijk is geweest (Yara heeft last van allergiën/ eczeem) mis ik het zwanger zijn wel... Geniet er dus maar lekker van ook al is dat niet altijd makkelijk door sommige kwaaltjes  Stiekem zou ik best wel een tweede erbij willen, het ljikt me geweldig om 2 kindjes vlak na elkaar te krijgen. Helaas gaat dit niet door ruimtegebrek. We hebben maar 1 slaapkamer, Yara ligt bij ons.

Liefs Andrea & Yara

Hallo,

Ik ben nu 23 jaar en 7 weken zwanger van eerste. Heb trouwens geen reacties gehad dat ze me jong vinden ofzo.

Groetjes, Hanna

Hoi
Hier nog een jonge moeder: Was 19jaar toen de eerste geboren werd en ben nu 21jaar en nu 38weken en 1dag zwanger van de tweede.
Tussen de twee kinderen zal dan ongeveer 15 mnd zitten.
Heel anders dan bij mij thuis: ik kwam 9jaar na mijn broer en mn moeder was toen al 39jaar.
Heb dat niet als vervelend ervaren, maar heb altijd al jong moeder willen worden.. mijn droom die uitgekomen is.

Verder speelt ook mee dat mijn man 8jr ouder is dan mij en ook graag nog een jonge vader wil zijn.
Gelukkig eigenlijk geen rare reakties gehad nu... wel eens toen ik van de eerste zwanger was dat mensen me erg jong vonden.
Moet zeggen dat ik het in iedergeval als geweldig leuk ervaar om jong moeder te zijn.

groetjes Mieke

Hoi meiden,

Ik ben nu 27 weken zwanger en word dus een Mei mama , ik zal dan net 23 jaar zijn als ons kleintje geboren is.

Gelukkig heb ik ook geen rare reactie's gekregen tot nu toe gelukkig. Lijkt me niet leuk als dat wel zo zou zijn.
Ik vind het wel fijn om jong moeder te zijn.

Vanavond heb ik mijn eerste bijeenkomst van de zwangerschapsgym en ben wel een beetje bang dat ik de enige jonge meid zal zijn, daar kijk ik wel een beetje tegen op.......

Ken helaas niemand in mijn omgeving van mijn leeftijd die zwanger is en of al kinderen heeft en dat is wel jammer......

Liefs denise

Hai

Zoals je ziet ben je niet de enige!!

Ik was ook net 19 toen me dochter was geboren.
Nu krijg ik de 3e en ik ben 24 jaar.
Trek je niks aan van wat andere mensen denken of zeggen.
De 'mens'heeft altijd een menig klaar.

groetjes sabina

latyshia 5jr
Nordin 16 mnd
zwanger 38.3

ja ik trek me verder Ook nix aan van die mensen ik weet waar ik aan begin en ik ben er super blij mee dat ik zwanger ben ik wilde altijd al jong moeder wOrden.echt leuk deze site om met andere vrouwen gesprekken te wisselen,want veel vriendinnen van me hebben nog geen kindje,groetjes allemaal en een hele mooie zwangerschap of heel veel plezier van jullie kindjes en heel veel geluk Groetjess

Terug
Bovenaan