Hallo dames!!
jawel hier is ie dan de 1e man op jullie forum (voor zover ik weet dan)...
ik dacht laat ik me eens bemoeien met ' women talk'. Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik verder ga.
ik ben Erik, de vriend van littlekitty, en 22 jaar. We wonen nu al bijna 1.5 jaar samen en het bevalt super. Zoals jullie wel weten zijn we voor het eerst aan het 'klussen', om in de termen te blijven, om een kleine te krijgen.
In het begin zag ik het nog niet zo zitten om an kinderen te beginnen. Ik had zelf meer dan genoeg aan mijn hoofd en een kleine was voor mij nog teveel.
Nadat we er een aantal keren goed over hebben gesproken en ik langzaam weer een beetje op orde kom in mijn hoofd zijn we het eindelijk gaan proberen.
Ik zie het nu helemaal zitten en wacht vol spanning af op de NOD dag.
Naar mijn idee zit er geen leeftijd aan kinderen krijgen. Ik vind dat wanneer beide denken/ weten dat ze er klaar voor zijn ze aan moeten gaan beginnen.
Ik denk dat het voor littlekitty een grootte verrassing is als ze mijn tekst ziet staan, maar ik dacht misschien is het leuk voor de andere dames als ze ook s de mening horen van een andere man dan de eigen.
Ik weet in ieder geval zeker dat mijn vriendin het geweldig vind als ze dit leest.
Ik spreek jullie snel weer en heel veel succes allemaal...