Jong moeder worden

hoi hoi

ik ben cora en ben 21 jaar! mijn vriend is 23 jaar! wij zijn in maart 06 gestopt met de pil en toen was ik nog 20 jaar! ik wil ook graag jong mama worden! ben nu bijna 8 maand gestopt maar nog maar 2 keer ongi geworden, schiet dus niet echt op! nou heel veel succes kus kus

Hallo Allemaal!

Leuk dat er toch al zo veel mensen hebben gereageerd op mijn onderwerp! Echt heel leuk. Onze "klusperiode" is nu officieel voorbij dus voor ons is het nu ook afwachten tot mijn NOD, die is 27 oktober.

Jong is natuurlijk een relatief begrip, maar ik heb gelezen dat de gemiddeklde leeftijd voor een vrouw om kinderen te krijgen 29 jaar is. Als je uitgaat van dat gemiddelde is 21 idd nog wat jong.

Voor mij en mijn vriend draait het helemaal niet om leeftijd, maar juist om hoe je je erbij voelt om al ouder te worden. De meeste reacties die we kregen toen we het aan onze rienden vertelden was:"Zouden jullie dat nou wel doen" en "Jullie zijn nog zo jong". Wij hebben dat zelf helemaal niet en verlangen gewoon erg naar ons eerste kindje.

Zijn er nog meer dames die hetzelfde ervaren hebben over dit onderwerp?
Voor iedereen die in spanning zit: ik ga voor jullie duimen en voor iedereen die nog moet gaan klussen deze maan: veel plezier!!!!

Liefs Kim

Hoi Kim,

Wij zijn ook nog erg jong ik ben 23 en mijn man wordt morgen 20. Wij zijn al vanaf juni bezig. Wij voelen het inderdaad hetzelfde als jij, wij willen gewoon erg graag een kleintje en leeftijd maakt daarbij niet zoveel uit, als je heel veel van elkaar houdt en je eigen plekkie hebt heb je toch alles wat zo'n kleintje nodig heeft? Ook heb je minder kans op geboorteafwijkingen en complicaties als je jong bent, dus het heeft ook nog  eens voordelen. Leuk  om te horen  dat er nog zoveel anderen zijn die al zo jong een kinderwens hebben. heel veel succes allemaal en gefeliciteerd voor de genen die zwanger zijn!

groetjes Kriebels

Hallo allemaal

Ook ik zie niet in wat men noemt de ideale situatie om een kind te krijgen.

Mijn vriend en ik zijn beiden 26 en wonen op een flat, mijn vriend studeert nog(hij moet nog 1,5 jaar) en ik heb wel werk maar niet fultime. Toch gaan we nu alweer voor ronde 2.
Wij willen graag jong kinderen omdat wij er klaar voor zijn, ons leven met z'n tweeen is geweest en we willen graag kinderen.
En hoe de omgeving gaat reageren zien we dan wel weer. We zetten gewoon zoveel mogelijk geld apart en dan gaat het ons vast wel lukken en anders dan doen we zelf wel wat zuiniger.
Ook willen we dat onze ouders ook nog van hun kleinkind kunnen genieten en mijn vader is toch al bijna 60. Kortom we hebben er echt wel over nagedacht en het gaat ons zeker lukken en we proberen om zo min mogelijk van de omgeving aan te trekken

Groetjes Marjolein

idd wat is nu de ideale situatie he, ik denk dat als je het kind verzorging en liefde kan geven dat het goed is

ik ben 23 en mijn vriend wordt 3 november 22 we wonen nu nog in een soort van studentenhuis( zonder studenten haha iedereen werkt) wat werk betrefd gaat het bij ons beiden nu beter en wekijken nu al uit naar een ander huisje voor ons samen en zo en tegen de tijd dat het zo ver is dat we zwanger zijn is dat wel gelukt denk ik. ik wacht nu nog steeds op de r.d maar als die er zijn gaan we tempen om te kijken of ik wel een eisprong heb en of er een regelmaat in te vinden is( slik al heel lang de pilniet meer) en alsik dat uit gezocht heb duiken we ook de klus bus in LOL maar ben nu al wel veel dingen aan het lezen etcetc   vind dat gewoon leuk ik wilde ook altijd aljong moeder worden en mijn ouders zijn nog wel jong in de 40 maar de ouders van chris zijn veel ouder en ik wilook dat hun kunnen genieten vaneen kleinkind

liefs missie

Hallo dames!!

jawel hier is ie dan de 1e man op jullie forum (voor zover ik weet dan)...

ik dacht laat ik me eens bemoeien met ' women talk'. Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik verder ga.

ik ben Erik, de vriend van littlekitty, en 22 jaar. We wonen nu al bijna 1.5 jaar samen en het bevalt super. Zoals jullie wel weten zijn we voor het eerst aan het 'klussen', om in de termen te blijven, om een kleine te krijgen.
In het begin zag ik het nog niet zo zitten om an kinderen te beginnen. Ik had zelf meer dan genoeg aan mijn hoofd en een kleine was voor mij nog teveel.
Nadat we er een aantal keren goed over hebben gesproken en ik langzaam weer een beetje op orde kom in mijn hoofd zijn we het eindelijk gaan proberen.

Ik zie het nu helemaal zitten en wacht vol spanning af op de NOD dag.
Naar mijn idee zit er geen leeftijd aan kinderen krijgen. Ik vind dat wanneer beide denken/ weten dat ze er klaar voor zijn ze aan moeten gaan beginnen.

Ik denk dat het voor littlekitty een grootte verrassing is als ze mijn tekst ziet staan, maar ik dacht misschien is het leuk voor de andere dames als ze ook s de mening horen van een andere man dan de eigen.

Ik weet in ieder geval zeker dat mijn vriendin het geweldig vind als ze dit leest.

Ik spreek jullie snel weer en heel veel succes allemaal...

hahahahha

heej schatje! Ik was zeker verrast ja! Wel heel leuk! ik heb ook nog geen andere mannen op het forum gezien....

Misschien moeten onze mannen ook een eigen forumpje opstarten.....

Liefs Kim

Nou dan denk ik dat ik de echte jongste moeder ben .. tenminste moeder wil worden

Ik ben nu 18 jaar, mijn vriend 24 .. We hebben er beide bewust voor gekozen. Ben gestopt met de pil en we zien wel wat er allemaal gaat komen zeg maar.

Mijn reden is omdat mijn ouders al op leeftijd zijn zeg maar. Mijn vader kreeg mij toen hij 51 was. Daarom heb ik er zelf bewust voor gekozen.

Heb nog wel oudere zussen maar die denken niet aan kinderen. Voorlopig nog lang niet zeggen ze. Maar ik kan in ieder geval niet wachten! Zie zoveel om mij heen gebeuren en ik vindt het gewoon geweldig..

Maar iedereen die aan het klussen is succes!

Terug
Bovenaan