jong moeder worder?

Hoi!
<p style="text-align: left;">Ik ben bijna 25 en mama van een zoontje van 2 (juli) en een dochtertje van bijna 7mnd. . Ook wij hadden al vroeg een kinder wens, dus ik herken zeker je gevoelens. Als jullie alles op orde hebben zou ik zeggen waarom niet, maar wil er wel bij vertellen dat kinderen veel geld kosten en dat een vast inkomen wel heel erg prettig is.</p>
 
Haay, ik ben 23 en heb ook samen met mijn vriend een kinderwens. Hebben al een relatie van bjina 8 jaar. Wonen al 2 jaar samen in een koopwoning verder alles prima voor elkaar. Vind het leuk om te lezen dat er meerdere mensen zo 'jong' al een kinderwens hebben! Zelf ben ik per augustus gestopt met de pil, jullie? Onze vriendenkring is er ook niet mee bezig, maar weten er wel wat vanaf.. en die vonden het trouwens erg leuk en tegelijkertijd ook spannend. Zelf denken wij dat er na ons meer gaan volgen (Ja dit klinkt erg raar haha). Tevens trekken wij niks aan van de meningen die niet positief zijn het is tenslotte ons eigen leven..
 
hoi allemaal !

ook ik ben 23 (mijn vriend 25) en zijn sinds oktober bezig ! spannend!

in onze vrienden groep nog weinig kinderen helaas.

wij wonen nu 1 jaar samen, en zijn in totaal 4 jaar samen.

hebben jullie al een regelmatige cyclus ?



Groetjes !
 
Heel erg leuk om jullie verhalen te horen!

Even een update. Ik heb vanochtend positief getest! Het is heel erg onwerkelijk. Even wennen aan het idee hihi het is nog wel heel pril dus het kan natuurlijk nog mis gaan maar laten we daar maar niet op hopen!
 
Wow Bloempje dat is snel!! Gefeliciteerd. En geniet er natuurlijk van.

Hopelijk kan je snel je opleiding afronden. Dat lijkt mij in ieder geval prettig.
 
De blijdschap was van korte duur. Ik denk dat ik een miskraam gehad heb. Had buikkrampen en lage rugpijn. Een dag later kreeg ik bloedverlies... Ik voel me wel nog op en top zwanger. Heb last van erge misselijkheid, lasg van m'n borsten, heel erg dorst hebben en veel plassen en hele erge stemmingswisselingen is sinds het bloeden ook niet minder geworden
 
Terug
Bovenaan