Jong zwanger

<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Het lijkt me leuk in contact te komen met jonge moeders ik ben zelf 23 jaar in september word ik 24 jaar er is bewust gekozen voor zwangerschap samen met mijn partner.  Alleen door veel gebeurtenissen is mij vriendenkring klein geworden jaloezie ik weet het niet lijkt me leuk kennis te maken en als het klikt af te spreken .Ook voor de kleintjes die er aan komen natuurlijk 15 weken zwanger >Liefs r<</span></p>

Oké hoe werd bij jou gereageerd familie reageert goed alleen vrienden naja dan weet je dat niet echte vrienden zijn .

Oké hoe werd bij jou gereageerd familie reageert goed alleen vrienden naja dan weet je dat niet echte vrienden zijn .

Ik ben zelf 22 nu. Ongepland zwanger geraakt. Helaas is dit waarschijnlijk een miskraam (missed abortion). Het was voor mij al meteen duidelijk dat ik het wilde houden en was ook erg blij, dus in die zin wel bewust zwanger gebleven! Alles stond op zijn kop hoor, en mensen vonden het 'dom'. Ik kon daar best kwaad om worden haha

Hey,
Toevallig ik ben ook 23 en wordt in september 24 jaar. Ik heb een zoontje van 7 weekjes oud. Wij hadden ook bewust gekozen voor een zwangerschap. Mijn familie en vrienden reageerden er gelukkig heel goed op, ik was wel bang voor negatieve reacties. Gelukkig heb ik die nagenoeg niet gehad, alleen van mensen die mij niet persoonlijk kennen. En dan was het gewoon ene oor erin en het andere er weer uit. Mensen vinden er toch altijd wel wat van helaas. Wij zijn er in ieder geval heel erg blij mee en dat is het belangrijkst :)

O leuk .
Helaas ken ik waar ik woon weinig mensen jonge mensen die zwanger zijn
En de zwangerschap zwemmen wat ik wilde doen die gaat helaas stoppen
Wel fijn dat jullie ook positief reactie hebben 

Terug
Bovenaan