Jong zwanger

Hi! 

Ik ben 22 en ook ik wordt in september 23! Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje.

Mijn vriend en ik hebben ook bewust gekozen voor jong ouders worden. Hiervoor heb ik een miskraam gehad en mijn vader zei wel van wacht nog even je bent nog zo jong.. Dat komt denk ik vooral om wat er allemaal is gebeurt in mijn familie. maar wij zijn er klaar voor.? Mijn moeder en zus en schoonouders vonden het wel allemaal super leuk! Ik denk toch dat je zelf bepaald en uiteindelijk zullen ze het super leuk vinden.

Goed. Wij zijn al 8 jaar samen, hebben beide vast werk, een koophuis etc... Sommige mensen wat verder weg waren verrast, maar familie en vrienden hadden het wel verwacht!

Hey meiden! 
Ik ben nu 20, in september 21 en ook ik ben ongepland, maar wel gewenst zwanger geworden. Gelukkig woon ik al samen met mijn vriend! 
Ik heb 24 juli mijn eerste echo gehad van 8 weken, het hartje klopte! Verder ben ik heel erg misselijk de hele dag door.

Ik ben 24, op dit moment 31 weken zwanger. Gepland zwanger, wel ietsje eerder dan gedacht. Zijn er heel blij mee! Ik word twee weken voordat ik ben uitgerekend 25! 

Whoops te vroeg verzonden.

in onze omgeving was bijna iedereen enthousiast. Wel wat mensen die zeiden dat het vroeg was (zijn bijna 1,5 jaar samen) maar het voelt gewoon goed. 
De enige die er niet leuk op reageerde was m’n voormalige beste vriendin. Zij mag mijn vriend niet, begon te stoken en op een gegeven moment zei ze opeens dat ze peettante wilde worden, meer betrokken wilde worden bij de zwangerschap.. Heel dubbel allemaal en ik vertrouwde het niet (door meerdere en eerdere voorvallen met haar) dus die band is verbroken. Negativiteit wil ik zo veel mogelijk vermijden.  Onze omgeving is nu heel enthousiast en kan niet wachten! Zelfs de mensen die eerst wat twijfelden. 

Hoi! Toevallig was hier vorige week ook een topic over en hebben we een whatsapp groepje met een aantal meiden van hier. Zelf kan ik het zo snel niet meer terug vinden, maar dan kan je eventueel je nummer mailen?

Terug
Bovenaan