jong?

hoi, ik kan me voorstellen wat je voelt ik was 22 toen me eerste zoontje geboren is we kregen veel negatiefe reacties uit onze omgeving tijdens de zwanger schap maar daar moet je je niet druk om maken het is jullie gevoel en jullie leven en als jullie de beslissing willen nemen moeten jullie dat doen en niet naar de omgeving luisteren groetjes en heel veel geluk

Hallo allemaal,
Blij te horen dat er nog meer 'jonge'dames bezig zijn zwanger te worden. Ik ben zelf 24 maar mijn mannetje is 33. Afgelopen april in het bootje gestapt dus een kleintje zou het helemaal compleet voor ons maken.
Nu ik toch schrijf; ik heb 22/23 nov.m`n NOD. en ik zit met het volgende; koffie `s ochtends krijg ik niet meer weg, ik heb last van pijn in m`n onderrug, een temp. verhoging van 0,4/0,5 graden.Ik heb een goede relatie opgebouwd met mijn wc de afgelopen 5 dagen. Ik snoep bij het leven(normaal gesproken ben ik geen snoeper), ik kan dagen achter elkaar slapen als ik zou willen en ik kan spontaan in tranen uitbarsten.Ook m`n borsten zijn no go airia voor mijn wederhelft...wat denken jullie? Zou het..?...
Vingertjes over elkaar maar...

Iedereen veel klus plezier en voor degene die ook zitten te nagelbijten...veel succes!!!

Groetjes Marit

Terug
Bovenaan