<p>Hoi!</p><p>Mijn dochter is vandaag 8 weken oud en ik vraag me iets af. Ik geef inmiddels flesvoeding en voed op verzoek, ze komt zo om de vier uur.</p><p>Maar, soms moet je nu eenmaal ergens heen
, zoals naar de huisarts, het CB, etc. Hoe doen jullie dat als dat precies samenvalt met de voeding? Mijn dochter wordt namelijk lekker driftig als ze honger heeft en een flesje maken in de wachtkamer van de huisarts is ook zowat (naast dat het voeden echt wel even duurt met boeren en rechtop houden hier..).</p><p>Hebben jullie tips? Dacht zelf wel aan:</p><p>1. Eerder voeden, maar ritme gooi je dan wel beetje in de war. En moet dan wel echt tijdig, mijn dochter spuugt snel als er dan met haar gesjouwd gaat worden</p><p>2. Beetje voeding ervoor en erna (mits ze dat accepteert..)</p><p>Ik bedoel met dit topic echt verplichte afspraken overigens.. als ik dingen met vriendinnen of familie heb of alleen met haar op pad ga, neem ik gewoon alles mee en voed ik daar, maar dan heb je gewoon tijd en ruimte ervoor.</p><p>Hoor graag jullie tips!</p>