Jonge baby en (verplichte) afspraken buiten de deur

Oja, ik merkte eerst dat ik redelijk streste constant over of ik wel op tijd zou zijn en of het wel zou lukken mocht hij eventueel honger hebben, ik heb na een tijdje dit steeds meer los proberen te laten. Het slapen doet hij hier thuis en die tijden zorg ik ook dat ik thuis ben, maar qua voedingen probeer ik dus ook wat losser te zijn, zodat we wel nog ergens heen kunnen zonder helemaal thuis vast te zitten door zijn schema. Maar dat is wat werkt voor ons! Ik weet niet of dat voor jou/iedereen ook geldt natuurlijk.

Dank jullie wel voor de reacties! Fijn om wat tips te lezen. Ik besef me natuurlijk ook dat het gewoon overal kan. Merk dat het ook wel echt  te maken heeft met al het nieuwe en onzekere dat het moederschap met zich meebrengt..
Gewoon steeds weer wat meer durven en proberen maar. :)

Ik nam ook altijd voeding, gekookt water en koud water mee. Het grappige was, ik stresste erover en onze zoon was meestal zo afgeleid door alle nieuwe dingen om hem heen, dat ie niet eens ging huilen om de fles. Dus racete ik daarna dan snel naar huis en gaf 'm thuis z'n flesje. 

Terug
Bovenaan