Jonge gezinnen beurs geweest

Ik ben vandaag naar de beurs geweest in Utrecht. Ik heb nog nooit zo veel kinderwagens bij elkaar gezien! Je kon bijna nergens goed bij komen, zo druk was het! En dan verwachten ze in het weekend nog meer drukte: prettige wedstrijd!!!!
De entreeprijs was voor 2 personen al 25 euro en het parkeren 10 euro. Ben je dus al 35 euro kwijt en dan heb je nog niks!!!! Zou je nou op de beurs nog allerlei gratis dingetjes krijgen dan zeg ik nog ok, maar dat is dus niet zo. Sterker nog: 2 broodjes en 2x wat te drinken » » 12 euro. Ik vind het gewoon schandalig en mij zien ze daar dus ook niet meer!!!!! En voor degen die nog wel gaan: Neem een goed gevulde portomonee mee!!!!

Groetjes van Cissy mv Fabio

Dan heb je het toch niet goed gedaan... Ik heb net alle gratis dingen uitgepakt en dat waren er veel! Waszak, sleutelhanger, slabbetje, barleduczuigfles, nutrilonbekertje, nijntjeboek+cd, knuffelaap, vingerpoppetje, tshirt, 4 natusanproefmonsters, en een hoop dingen cadeau: romper nijntje bij shampoo, fietsstoeltje + tshirt supermama+ nog meer bij abonnement kinderen en veel dingen als voeding etc met extraatjes.

Hoi

Ja het was duur en helaas heb ik niet zoveel gratis dingen. En ja het was druk. Maar ik heb het zo ontzettend gezellig gehad! En mijn kleine man en mijn grote man ook. We hadden een hoop bekijks met onze ouderwetse kinderwagen hahaha. We konden geen meter lopen of we werden alweer aangesproken..En mijn kleine zich maar verkopen met die mooie kijkers van hem.
Ik had het gezellig en ik wens iedereen die gaat een hoop plezier toe!

Groetjes Hanneke

hoi hoi
jah daar was ik al bang voor dat het druk zou zijn !!
ik ga zondag met mn mannetje en mn kleine meisje !!!
heb dr wel heeel veel zin in !

doei kus mariska mv demy

Marieke en ik zijn vandaag met Lyanne en Maarten geweest. Het was erg gezellig en we hebben leuke dingetjes gekregen en ook gekocht. Net als op de 9 maanden beurs heb ik niets gekocht wat ik zowiezo niet sowieso wilde kopen (ik heb me dus niets aan laten smeren) . Verder waren we erg blij dat we er al om 10 uur waren. Tegen de middag werd het erg druk, maar toen hadden we eigenlijk alles wel gezien.

groetjes Pauline
mamavanmaarten

Ja Pauline, inderdaad, heb ik niets meer aan toe te voegen.
Het was errug leuk en gezellig, maar 's middags werd het druk, dus raad ik iedereen aan om daar al om 10:00 uur te zijn.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan