Jonge gezinnen beurs geweest

Ik ben vrijdag geweest en het was behoorlijk druk! het duurde al een uur om van de autoweg naar de jaarbeurs te komen en een parkeerplaats te vinden....alles was vol!
En binnen was het ook behoorlijk druk, maar ik had zelf de kids niet bij (was met een vriendin) en wij konden overal zo door en al. Ondanks de drukte hebben we evengoed een leuke dag gehad en alles goed kunnen zien. Ook wat leuke gratis spulletjes gehad voor de kids en natuurlijk blijven er ook wat leuke aanbiedingen aan je handen plakken.
Ik heb deze beurs nu al wel een aantal keer gezien en ook de 9 mnd beurs en ik vind  wel dat er steeds bijna dezelfde stands staan. Dus denk niet dat ik volgend jaar weer ga....of ik moet weer een gratis uitnodiging krijgen als dit jaar wie weet?.
Op de terugweg waren er veel ongelukken gebeurt en hebben we wat file gehad! laat thuis en uitgeput.....maar goed geamuseerd.
en van zo'n dagje beurzen en shoppen (even hoog catherijne nog in geweest) een halve kilo kwijt dus dat was helemaal ideaal....hihihi
Groetjes Nessie

Ook ik ben bij de beurs geweest, samen met mijn beste vriendin. Zij is 22 wk zwanger, dus was het extra leuk om samen dingetjes te kijken. Het was zeker harstikke druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Heb allerlei leuke spulletjes meegenomen en gekocht voor mijn kleine meid. Wel heb ik heel verstandig mijn meiske thuis gelaten, vind dat ze daar teveel nieuwe prikkels  zou opdoen en lijkt mij niet goed voor zo'n klein mensje. Het was voor mij de eerste dag zonder mijn dochter op pad, en ik  heb me  prima vermaakt en ga volgend jaar zeker weer. Ondanks de afstand (woon in Groningen), de reistijd en vooral de filetijd.

Groetjes
Sandra (mama van Daphne 4 mnd)

Ja ja ben ook geweest gister,,,ik ben blij dat ik al vroeg gegaan ben, tegen de middag kon je er over de koppen lopen!!
Ik vond het wel leuk, maar eerlijk gezegd vond ik de 9 maanden beurs leuker
Volgend jaar ga ik dus ook niet meer.
Met gratis dingetjes viel het idd erg tegen ,dat was op de 9 maanden beurs ook meer
Wel heb ik een leuke tas met boekjes gescoord en matuurlijk de shopper, maar dat was ook alles
Onze Tygo was mee die vond het erg leuk, maar hij is dan ook een zeer nieuwschierig manneke.Hij zat om zich heen te kijken en nix huilen he! Hij is zo lief geweest!
Mensen op de beurs vonden hem ook een knappe man, maar ja dat is hij dan ook wel!!
In de voedingsruimte dronk hij zijn fles niet leeg hij was te nieuwschierig om zich met drinken bezig te houden!!

Hoi,

Ik ben destijds naar de 9maanden beurs geweest,.. ook zo'n ramp!
Zó druk dat je gewoon door de menigte meegesleurt wordt, dus laat staan als je een kinderwagen bij je hebt!

Het was een erg kleine beurs met weinig écht leuke dingen. Stands met kinderspaarrekeningen is niet spannend, toch? Of een stormbaan waar papa met de kinderwagen over moet rennen,.. Ik weet niet wat jullie mannen doen, maar die van mij ergert zich dood aan dat soort dingen en loopt daar het liefst met een boog omheen haha.. ach ja..

Voor mij hoeft het ook niet meer zo nodig,..
Ze zouden eigenlijk maar een x-aantal mensen per dag binnen moeten laten, maar ja, dat werk misschien ook weer niet.

Hopelijk voor die gene die nog gaan, een héle leuke dag gewenst!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan