Jonge gezinnen voordeel pas

A

Anoniem

Guest
Nou, die honderden euro's voordeel waar ze mee adverteren heb ik nog niet gehad!!!!!!! Hoe is het met jullie? Hebben jullie een jonge gezinnen voordeelpas aangevraagd? Ik had hem een jaar ofzo gratis en daarna moet je hem betalen tot opzegging. Maar dat vergeet ik dan steeds... Ik weet dat je korting kan krijgen bij Center Parcs in restaurants geloof ik, maar ook toen had ik hem niet bij.
Degenen die er 1 hebben: gebruiken jullie hem veel/niet veel en zo ja, waar gebruik je hem meestal?

Hoi hoi
Ook ik heb zo'n pas en nee die 100-derden euros voordeel heb ik ook nog niet gehad.
Vind het ook mega iritant dat je soms eerst een bon moet printen voordat je korting krijgt. Tja en die bonnen printen dat vergeet ik dus steeds net als het opzeggen.

ik ben het met babybel eens wie gebruikt de pas regelmatig voor kortingen?

groetjes daan

ik gebruik de pas bij Dolcis, als onze kids nieuwe schoenen nodig zijn,
verder gebruik ik 'm niet.

Als ik er aan denk gebruik ik hem als we uit eten gaan. Verder vergeet ik het ook altijd. Koop ik iets bij Lief heb ik weer niet aan de korting gedacht. Maar je krijgt volgens mij wel het 2e kaartje gratis voor de beurs.

Nu je het zegt, ik heb ook zo een pas, maar ik heb hem dus nog nooit gebruikt.
Moet toch maar weer eens even kijken waar en wanneer je allemaal korting krijgt.
En misschien vast opzeggen?
groetjes van Sonja

Ik heb hem dus nog nooit gebruikt, maar ben dus wel op tijd geweest met het opzeggen ervan....dus ik ben er mooi vanaf! Dat soort dingen schrijf ik altijd in mijn agenda op, anders ben ik ook te laat!! Dus ben nu helemaal van Jonge Gezinnen af.....nou ja niet van het forum dan, maar de rest wel!

Groetjes
Angel

hoi

Nou ik heb m ook en idd nog nooit gebruikt!! Bij Lief ben ik het ook wel s vergeten maar verder weet ik eigenlijk niet waar je precis korting krijgt, ja bij Dolcis en Center Parcs.
Waar ga jij dan eten Kezfan waar je korting krijgt???

xxxjes

Hoi,

Ook hier nog geen honderden euro's voordeel, maar ik heb hem wel al een paar keer gebruikt. Bij Simplycolors en bij Dolcis.
En ik vind het blad dat we krijgen ook altijd wel leuk om te lezen. Ach en voor een tientje per jaar, kun je je toch geen buil vallen?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan