Jonge gezinnen voordeel pas

Ik heb er ook echt niks aan gehad. Ik heb hem toen via Felicitas gekregen. En eigenlijk nooit geweten dat je er bonnen bij moest printen, tot ik nieuwe zwangerschapskleding bij de Miss Etam ging halen. Daar moet je dus een bon hebben en voor een minimaal bedrag aan kleding kopen.............
Ik moet het pasje nu snel afzeggen!!! Anders moet je weer een jaar betalen.

Ik zie nu net dat sommigen van jullie een blad ontvangen?? Welke is dat dan???
Ik krijg alleen de WIJ van prenatal.

Ik zat altijd op het voorjaar 2007 forum (dochterje is van april 2007)  maar daar is het zoooo rustig dat ik even lekker bij jullie mee zit te lezen. En toen bedacht ik mij opeens dat ik ook zo'n voordeelpas heb. Heb hem vorig jaar een keer gebruikt om kaartjes voor de jonge gezinnen beurs met korting te bestellen maar daarna niet meer. Wil hem dus ook opzeggen, maar kan op de site zo snel niet vinden hoe ik dat moet doen. Weten jullie dat misschien?

Nou ik heb net weer de acceptgiro voor komend jaar gekregen dus ik ga hem nu betalen en gelijk opzeggen, haha, ben ik in ieder geval op tijd!

P.s. volgens mij kun je gewoon bellen om het op te zeggen.

groetjes van Sonja

quote: Jada85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 22:12:40'));

hoi

Nou ik heb m ook en idd nog nooit gebruikt!! Bij Lief ben ik het ook wel s vergeten maar verder weet ik eigenlijk niet waar je precis korting krijgt, ja bij Dolcis en Center Parcs.
Waar ga jij dan eten Kezfan waar je korting krijgt???

xxxjes

Hoi Jada,

Op de site www.countdown.nl zie je waar je allemaal korting krijgt. Het is echt op super veel plaatsen. Bij het restaurant waar wij altijd heen gaan krijg ik zelf 20 procent korting. Het is dus echt de moeite waard om even te kijken.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan