jonge meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Kom nu al een tijdje op dit forum, om jullie verhaaltjes te lezen, nu heb ik eindelijk de stap genomen om zelf ook wat op dit forum te zetten.
Ben een meid van 21 en ben benieuwd als er hier meer meiden van mijn leeftijd zijn die bewust moeder willen worden , ik wacht op jullie reactie!! Groetjes

Hoi Dion,

Ik ben 23 en sinds november 2003 bezig met zwanger worden. Alleen wil het niet zo lukken, omdat ik pco heb. Daarom start ik binnenkort waarschijnlijk met clomid.

gr Jackje

Hoi Dion,

Ik ben 23 en zit in ronde 4, maar dit is de eerste ronde dat ik er echt bewust voor de eisprong wat aan gedaan heb. Mijn NOD is 7 oktober, dus in 1x raak, of niet? Spannend.

hoi jackje,

Ben nog maar net gestopt met de pil hoor mijn NOD is 10 okt zondag dus.
Ben alleen bang voor reactie van de buitenwereld van meid weet je wel waar je aan begint je bent nog zo jong.
Herken jij dit?

Ik heb er wel degelijk goed over na gedacht we willen het zo graag komt misschien ook wel door dat mijn vriend 6 jaar ouder is groetjes

Hoi Dion,

Inderdaad heb je altijd mensen die denken te weten wanneer een ander wel of niet toe is aan kinderen. Erg irritant naar mijn idee. Of je nu 20, 30 of 40 bent, wanneer je er aan toe bent, dan ben je er aan toe.
Trek je er zo min mogelijk van aan, want jij zelf weet dat jullie er goed over nagedacht hebben.

Misschien dat je het leuk vindt om samen te mailen/msn'en. Mijn mailadres is bobbetie@hotmail.com

p.s. Mijn vriend en ik schelen 8 jaar.

gr
Jackje

Hoi patricia,

Ik hoop het voor je natuurlijk zit zelf ook al wel in spanning zondag is mijn NOD voel we anders namelijk steken in de buik gerommel afgelopen zterdag iets bloed verloren en veel last van afscheiding nog steeds en moe ben beniewd!

Be ik weer patricia als ik tijd heb zou ik een mailtje sturen heb je adres genoteerd lijkt me wel leuk ja groetjes .
Vraag me af of ik nog meer reactie krijg!

Hai Dion,

Mooie naam trouwens. Ik heb dat ook zo'n gerommel in mijn buik, ook krampjes en steekjes, maar niet zoals ik altijd had voor mijn ongi. Ben benieuwd. Laat je het weten of het raak is of niet?
Mijn vriend is 32, dus dat maakt allemaal niks uit.
Ik heb aan mijn ouders verteld dat we ermee bezig zijn en voor de rest aan niemand. Ik heb ze nog nooit zo blij gezien.
Mijn pa wordt volgend jaar september 50 en zei dat dit het mooiste kado zou zijn die hij ooit gewenst had.
Hij zit al een hele tijd te zeuren dat ie opa wil worden. Hahaha.
En heb jij het al aan iemand verteld dan?

Terug
Bovenaan