jonge meiden

Heb jij dat geschreven dion? Dat je mijn adres hebt genoteerd?

Hoi Dion en Patricia

bobbetie@hotmail.com = jackje

of was dit al/wel duidelijk?

gr Jackje

Dat was ik inderdaad sorry ik dacht dat die van jou was patricia mijn ouders weten het ook en staan ook achter mij.
Is namelijk wel fijn als je er tenminste met iemand over kunt praten.
En ik laat het zeker weten als er zondag Red Devils komen ja of nee hoop het niet

ik ben 24 en ben nu in ronde 4. mijn ouders weten nog van niks. maar toen ik een paar weken terug een zwangerschapstest ging halen zat die meid me zo raar aan te kijken. Nou zie ik er ook wel jonger uit maar toch. ik heb mijn nod op 20 oktober. spannend. ik dacht ook dat ik een van de weinig jongere was maar dat valt geloof ik reuze mee.

succes allemaal,

liefs Kim

Hoi Dion,

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 26 jaar. We zijn sinds maart dit jaar bezig. Iedereen denkt bij ons dat wij eerst trouwen en dan kinderen. Fout, wij willen eerst kinderen en dan pas trouwen. Mijn NOD is 18 oktober. En trek je er niets van aan hoor dat mensen vinden dat je te jong bent, als je eraan toe bent ben je er aan toe !!! Succes ermee !!!!

Liefs Biaggi

Geeft niet hoor Dion, vroeg me alleen af hoe we elkaars emailadressen kunnen zien? Die van mij is patjetweety@hotmail.com

ik ben 20 en wil ook graag aan kinderen beginnen, helaas moet ik wel nog even wachten maar rond mei beginnen wij ook voor het echie.

hoi dion. ik ben 23 en ben nu voor de 2e ronde bezig. mijn man is 26. ik werk met kinderen en veel mensen vragen al een tijd of het niet eens tijd word dat we zwanger zouden worden. bij ons op het werk zijn er constant mensen zwanger dus hopen dat het ook bij mij overslaat

Terug
Bovenaan