jonge moeder

over een week gaat mijn verlof in. kijk er wel naar uit werk in de horeca in een luxe restaurant en begon nu wel zwaar te worden. volgende week laatste 38 uur en dan na me verlof terug naar 20 uur. om zo alle aandacht aan de kleine te besteden.
gelukkig kunnen wij dat doen me vriend heeft namelijk een erg goede baan. dus kunnen we nog heerlijk leven en ik kan zo bij de kleine zijn.
zijn er nog meer moeders die pas 22 zijn of die op hun 22 hun eerste kindje hebben gehad. ik ben zelf 22 en krijg soms behoorlijke nare reacties van mensen terwijl wij het denk beter voor elkaar hebben in woon en leef situatie dan sommige dertigers.

hallo!
ik was even hier aan het spieken,en zag je verhaal
ik ben zelf 22 wordt in februari 23 en krijg al mijn 2de ;-)
ik was 18 toen ik zwanger was van mijn 1ste.
ik herken je verhaal maar al te goed,veel mensen hadden ook commentaar op ons.
mijn vriend werkt ook en we hebben samen een huis en ik heb in november mijn diploma behaald.
wij hebben niks te klagen en onze zoon komt al helemaal niks te kort!
ik vond het erg vervelend dat commentaar maar inmiddels gaat het het ene oor in en het andere meteen uit ;-)
als jullie maar gelukkig zijn en het kindje kunnen bieden wat het nodig heeft is het geen probleem!

Liefs Kim (maart mama)

Hoi,
ik ben dan 2 jaar ouder en ik had verwacht dat ik commentaar zou krijgen maar dat is tot nu toe uitgebleven. Ik ben het met Kim eens, als jullie maar gelukkig zijn. Leeftijd zegt helemaal niets over ouderschap.
Groetjes Eline

Hey,

Ik ben op mijn 21e mama van een zoon geworden en ben nu 36+2 dagen zwanger van ons tweede kindje. Dus ook een vroege mama! De een reageerd er erg leuk op, de ander denkt....huh ben je wel helemaal lekker? Maar ook ik denk wel eens, ik heb het beter voor elkaar dan sommige andere 24 jarigen. :) Zo wat een eigendunk, maar ik heb een leuk huis, mijn man heeft zijn eigen zaak, we hebben straks twee scahtten van kinderen en we zijn gewoon helemaal gelukkig! Hoe je het ook bekijkt, ik ben gelukkig, en dat pakt niemand me af!

Liefs Janne (januari mama!)

hier een mama van het maart forum!!

I k was 22 toen ik mn eerste kreeg en kreeg toen veelllll commentaar over me heen vooral van schoonfamilie .... en nu ben ik dus zwanger van nummero 2 en ben inmiddels 28 en nog kreeg ik gezeur dat ik jong was bla bla bladebla en heb alles van me afgezegd en wij genieten er heerlijk van!!! mijn zoontje is dus al ruim 5 en vind het super dat ie een broertje of zusje krijgt!!

lekker van genieten meis het is jullie beslissing en heerlijk van genieten

Ik heb er helemaal niets op tegen, maar voor mezelf kan ik het me niet voorstellen dat ik op mijn 22-ste aan kinderen zou zijn begonnen. Dan was ik nu ook niet meer met de vader ervan geweest...

Ben zelf 35 en zwanger van de derde, dus een wat oudere mama.

Veel geluk gewenst straks met de kleine

Hi,

Ik was 34 toen ik mijn eerste kreeg, ben nu 37. Op mijn 22e was ik er nog lang niet aan toe om moeder te worden, ook de juiste partner had ik toen niet. Maar om 22 nou te jong te noemen.... als je 15 bent... dat vind ik wel te jong.
Trek je niks aan van de kritiek en geniet lekker van je zwangerschap en straks van je ukkie!

Gr. Tamara.

hi!
ik was 18 toen ik mijn 1e kreeg
nu ben ik 24 en verwacht mijn derde ukkie.
commentaar reageer ik al helemaal niet meer op mensen verwachten altyd maar dat je alles op en top voor mekaar hebt.
mijn vriend waar ik 7 jaar mee samen ben heeft een euke eigen bedrijf in de bouw.
we hebben een leuk huissie.
en wie zegt dat een oudere mama het beter doet als een jongere mama van 18 of 20 of noem maar op. de een is er mss eerder aan toe als de ander.
kritiek hebben mensen vaak wel zeggen ze het je niet eerlijk dan wel achter je rug om.
zolang ik mijn kids alles kan bieden en er voor ze ben wat willen de mensen dan nog meer..

p.s ben een januari mama maar kon het niet laten ff te reageren.

groetjes
mamavan2kids
(36wk5dg zwanger)

Terug
Bovenaan