jonge moeder

Hoi hoi,
Ook ik ben van het januari formum en ik ben 23 en in verwachting van mijn eerste kindje. Ik was bang dat ik ook veel commentaar zou krijgen, maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk helemaal niet heb gehad! Misschien dat het scheelt dat mijn vriend al iets ouder is, maar goed, wie bepaald er of je klaar bent voor kinderen?
Lekker niks van aan trekken en geniet er lekker van dat je je leven zo op orde hebt en dat het straks verijkt word met een kindje!
Liefs,
Mar

Hoi,
Ik ben nu 23, net afgestudeerd en in verwachting van ons eerste kindje. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen negatief commentaar gekregen, maar misschien komt dit ook omdat mijn man en daarmee veel vrienden al wat ouder zijn.
Aan de andere kant is het wel raar dat mijn leeftijdsgenoten nog met heel andere dingen bezig zijn en dat ik op de zwangerschapscursus ruim de jongste ben. Dan voel je je toch wel apart...
Geniet nog lekker van je zwangerschap en straks van de kleine.
Groetjes,
Cindy

Hoi ik kwam even op visite van het juli 2010 forum, ben zelf ook 22, word in februari 23. En zeker voor hier in de regio (Rotterdam) ben ik een jonge moeder. Die er ook zelf bewust voor gekozen heeft dan...

Ik moet eerlijk zijn dat er weinig commentaar is geweest op mijn leeftijd. Wel mensen die vragen waarom we niet even wachten of die dan zeggen... ik zou nog gewacht hebben ;). En zo hoorde we pas van een vriendin der zus had gezegd: als jij maar niet zo jong aan kinderen begint! Maar dat is eigenlijk ook alles.

Maar de keus is ook echt bewust geweest, getrouwd, huisje, vast contract voor mijn man en zelf de mogelijkheid om minder te gaan werken... waarom nog wachten? Natuurlijk kan er nog vanalles gebeuren maar dat kan ook als we 30 zijn. Je kan niet overal op voorbereiden. Wij waren er nu aan toe dus hebben deze stap genomen. En tot nu toe geen moment spijt van gehad!

Succes de laatste weekjes! Geniet er lekker van :)

Terug
Bovenaan