Jonge moeders 22-25

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 23 en mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Het zou kunnen dat ik nu zwanger zou zijn, maar ga er nog niet teveel vanuit om geen teleurstelling te hebben.

Ik zit inmiddels in ronde 5. Graag kom ik in contact met meiden van dezelfde leeftijd om gezellig te kletsen.

Groetjes Vlinder

Hallo Vlinder,

Ik ben 20, mijn vriend 28. We zijn sinds mei gestopt met de pil omdat we een kindje willen.
Ik ben nu 6 weken zwanger!

Het gaat snel als je jong bent!

Succes meis.

Groet, tes

Hoi, ik ben ook 23, ik ben afgelopen maand gestopt met mijn pil. Wel spannend allemaal hoor, zjin jullie echt aan het rekenen of niet want wij hebben daar geen zin in ( misschien komt dat nog wel als het erg lang duurt) het is dus maar afwachten wanneer het zover is,

gr

Hallo!
Ik ben 24 en mijn man is 28.
Wij zijn 1 juli gestopt met de pil.
En begin Augustus bleek ik al zwanger.
Helaas is die uitgelopen op een miskraam.
Nu zitten we dus in ronde2.
Wij doen niets aan temp.meten of ovulatietesten.
Ik heb namelijk 1 voordeel ik voel mijn eisprong aankomen. En verder proberen we gewoon regelmatig te klussen.
groetjes MMdJ

Hoi hoi!

Ik ben ook 23, mijn vriend is 27 en wij zijn vorige maand gestopt met de pil. Dit is dus ook de eerste ronde voor ons. Ik zou gisteren ongesteld moeten worden als ik de gewone cyclus aan zou moeten houden maar ik ben altijd wat te laat geweest dus ik wacht gewoon geduldig af (hoe moeilijk dit ook kan zijn!). Wel had ik de laatste week ontzettend gevoelige en soms gewoon pijnlijke borsten maar dit kan dus ook komen door de komende ongesteldheid. Het is allemaal erg verwarrend en heeeel spannend!

Groetjes Sabine

Hallo,

Ik ben 22 en mijn vriend is 29 ik ben zwanger onbekend hoe lang nog heb morgen een eerste echo om te kijken hoe lang het is niet gepland maar wel hartstikke welkom!! Hoop wel dat het vruchtje er nog zit had vorig week een bloeding was erg bang en ben nu zenuwachtig voor morgen.

We zijn erg dol op kinderen en willen graag 1 voor ons zelf

Groetjes Aaliyah

@ Sabine: Leuk je weer ff te spreken.
ben benieuwd! Wanneer ga je testen, al je menstruatie lang uit blijft?

@ Aaliyah: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat alles nog goed gaat en je morgen een goede en mooie eerste echo hebt.

Groetjes MMdJ

Hoi allemaal,

Ik ben zelf 22, mn man is 21. Sinds kort getrouwd en gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 2.
Spannend!

groetjes, AGdJ

Terug
Bovenaan