Jonge moeders 22-25

Hai,

Ik doe ook weer mee. We hadden al een topic Meiden 20 tm 25 jaar maar die is ergens op pagina 15 ofzo..

Anyway, Ik ben Marjoleine, 23 jaar. Mijn man is 25 en samen hebben we al een zoontje van 1,5. In januari gestopt met de pil en in april zwanger geraakt. Helaas een mk na 5,5 week en tot op heden niet meer gelukt..
Ben zondag weer ongi geworden.. dus ik ga maar weer vol met frisse moed de volgende ronde in!

Grtjs, Marjoleine

Hai hai!

Ook ik ben 24 & mijn man is 25. En we hebben een zoontje van alweer 2 jaar! We zijn in juni gestopt met de pil & de eerste ronde 12 dgn overtijd geweest, maar toch nog menstr. gehad. Helaas! Ik heb bewust niet getest, omdat het bij de eerste raak was in ronde 7. Hoewel ik wel iets voelde wat ik bij de eerste ook had halverwege de zwangerschap. We zullen het niet weten! We wachten nu gewoon af, meer dan dat kunnen we niet doen! NOD is 6 sept. Dus dat duurt nog ff!

Veel succes allemaal!

Liefs Mama Sun

@ Tes, Gefeliciteerd! Maar let wel een klein beetje op met wat je neerzet.. Er zijn ook meiden die er langer over doen & of je jong bent dat maakt niet uit! Geniet van de zwangerschap.

@ Aaliyah ook gefeliciteerd! Geniet er van & hopelijk heb je een goede echo!

@ Keanosmama, klote van mk (geen ervaring mee) & natuurlijk je menstr. zondag.. Maar vol goed moed naar de volgende ronde! Veel Succes!

@ Alle girls veel klus plezier!!

Greets MamaSun

Hai MamaSun,
Qua verhaal lijken we dus een beetje op elkaar. Ik ben alleen iets jonger. Mijn 2e Mk al helaas.. Niets aan te doen. Momenteel een grote onstabiele factor in mijn leven (waar ik het even niet over wil hebben) die extreem veel stress met zich mee brengt. De MK en het niet meer zwanger willen worden is dus redelijk verklaarbaar. Stress is nog niet weg maar wacht nu gewoon af.. Wie niet waagt, wie niet wint!

12 dagen overtijd.. Kan het niet gewoon komen van het ontpillen?

Grtjs, Marjoleine

@ Keanosmama,
Ontpillen kan zeker, maar ik weet niet of ik dat geloof.. Is bij elke vrouw natuurlijk anders.. En ik denk dat mijn cylcus er gewoon een zooitje van maakt hoor.. Althans, ik voelde wel iets wat ik bij mijn vorige zwangerschap ook had rond 27e wkn.. Ik zal het niet weten! Vervelend meis al een 2e mk.. :-( Hoop dat het snel lukt, en over de onstabilieteit hoef je het net hebben! ;-)
Heel veel succes & sterkte! ;-)

Liefs MamaSun

Hey meiden,

Ik ben 21 jaar. Ik heb net een clearblue test gedaan en er staat echt zwanger. Ik kan het alleen nog niet geloven. Ik test over een paar dagen weer opnieuw.
Ik ben ik mei gestopt met de pil en niet ongesteld geweest sindsdien. Ik ben vanaf vorige week non-stop misselijk en zondag t/m maandag heb ik een beetje bloed verloren. Helder en daarna bruin. Ik dacht dat mn ongesteldheid eindelijk op gang was gekomen maar nu blijk ik dus zwanger! dan is het misschien een innestelingsbloeding geweest.....
Ik ben heel blij dat ik op t forum mijn leeftijdscategorie weer heb gevonden. In mijn ongeving is er natuurlijk niemand (naast mijn vriend dan) om er mee over te praten.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het van plan zijn te gaan doen met studeren, werk enz.

Liefs,
M88

Terug
Bovenaan