Jonge moeders ervaringen gezocht

Precies, het is je eigen keus maar wel echt iets om over na te denken. Als ik dacht van: ja het lijkt me leuk om nu moeder te worden zonder te denken watvoor impact het eigenlijk gaat hebben om me kind, had ik ook geen abortus gepleegd. Maar ik dacht verder dan wat ik wil en ook aan watvoor impact het op me kleine gaat hebben. 
 
Hoi dames, bedankt voor de reacties weer!
Mijn fulltime baan is geen supermarkt baantje. Ik werk ook tussen de vaste mensen, die tussen de 25-50 zijn. Ik ben op weg naar dagverantwoordelijke/leidinggevende etc te worden! Dus dat gaat goed. 
 
En verder, ik denk niet dat ik nu nog een mbo opleiding kan doen. Die duren een aantal jaar en beginnen in september oid. Misschien dat een online opleiding oid voor me kan werken, daar zal ik eens naar zoeken. Het is inderdaad wel goed om papieren te hebben.
Mijn ouders ga ik het zsm vertellen, na dinsdag, en ik weet dat mijn moeder me zal steunen. Mijn thuissituatie is warm en liefdevol, dat is geen probleem en ook financieel kan er geholpen worden mocht het nodig zijn.
 
Dag UnicornS, 
Als eerst wil ik je feliciteren!
Het ligt echt aan jezelf en in welke situatie je zit. 
Ik ben 20 en zwanger het verschil is wel dat ik samen woon een thuisstudie volg en inderdaad net als jij gewoon werk heb. 
Mijn partner heeft ook gewoon een fulltime job wij kunnen samen makkelijk rondkomen ook als de baby er is. 
Zelf zou ik het net als jij heel moeilijk vinden om voor abortus te kiezen maar wees wel reël tegenover jezelf het kind en je vriend. 
Ga je dit in je eentje aan kunnen?
Hoe ga je het doen met je studie?
Zijn wel belangrijke punten om over na te denken;)
Denk goed na over je beslissing ik hoop dat je eruit komt
Groetjes! 
 
Ja, ik denk er ook zeker goed over na. Ik weet dat ik er goed voor ga kunnen zorgen, en het kindje niks te kort gaat komen. Anders zou ik dit al nooit doen. Het enige is dat wij niet samenwonen. Ik ben op dit moment op zoek naar online studies oid die ik kan volgen, zodat ik toch papieren heb :) 
 
Terug
Bovenaan