Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn naam is rowena ik ben 26jaar en zwanger van onze eerste en was dit zeker Gepland
Ik ben 6 mei uitgerekend en ik heb volgende week me eerste echo dus nu 7.0 weken zwanger
Liefs xx
Mijn naam is rowena ik ben 26jaar en zwanger van onze eerste en was dit zeker Gepland
Ik ben 6 mei uitgerekend en ik heb volgende week me eerste echo dus nu 7.0 weken zwanger
Liefs xx
Wat een leuk forumtopic! Ik ben 26 jaar en vandaag 37 + 3. Wordt nu wel spannend!! 6 oktober uitgerekend. We zijn 5,5 jaar samen en ons kindje (een meisje) is gepland. In een keer raak, dat had ik niet verwacht! Maar super blij mee.
Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Hier begint het slapen (nu al) een uitdaging te worden.
Ik ben 26 jaar en heb al een kindje van 16 maanden en ben nu zwanger van de tweede. Afgelopen zaterdag heb ik een positieve zwangerschapstest gehad en ik ben in mei uitgerekend
ik ben ook 22, wordt in dec 23 jaar. Afgelopen zaterdag een positieve test! Mijn vriend is bijna 27 en onze minder wens is erg sterk aanwezig
ik ben nu 5 weken, en begin wel last te krijgen van de standaard kwaaltjes.. misselijk etc. Ik heb voor deze zwangerschap 2x een miskraam gehad, dus ik durf nog niet heel blij te zijn..