Jonge moeders uit Drenthe contact

<p>Hi,</p><p>Zijn hier nog jonge moeders ( of vaders ) uit Drenthe die zin hebben om te kletsen en ervaringen te delen</p><p>Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 2 maand oud. </p><p> </p><p> </p>

Hoi, 
ik woon zelf in Groningen, maar tijd zin om te kletsen. Ik ben ook jong moeder. Ben 23 jaar en heb een dochter van 5 en een dochter van 11 maanden. Ben nu zwanger van nummer 3.
liefs mij 

Oix, 
Ben je in drenthe veel voor werk of familie? Heb je een zoontje of dochter en gaat alles goed met hem of haar?:)

Mamaenzwanger 
Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? hoe ver ben je eigenlijk? lijkt mij wel heavy hoor met nog zo'n kleine die rond loopt. 

Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe. 
Mijn familie woont er nog en ik werk er ook :) 
Wij hebben een zoontje  alles gaat goed. 

Hoe gaat het met de kleine van jullie? 

A oke,
Fijn om te horen dat alles goed gaat.
mijn zoontje had heel erg last van verborgen reflux maar sinds een week gaat dit ineens veel beter gelukkig.

mag ik vragen hoe oud je bent?

[quote quote=10209231]
Oix,
Ben je in drenthe veel voor werk of familie? Heb je een zoontje of dochter en gaat alles goed met hem of haar?:)

Mamaenzwanger
Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? hoe ver ben je eigenlijk? lijkt mij wel heavy hoor met nog zo’n kleine die rond loopt.
[/quote]

Met de zwangerschap gaat het goed, ik hèb nergens last van gelukkig. Ik ben nu 10 weekjes nog wel erg pril.  Ik zelf denk dat het wel mee valt. Moet toch altijd je eigen weg vinden. Wij hebben bewust gekozen om dicht op elkaar zwanger te worden zodat ze straks ook echt wat aan elkaar hebben. 

Terug
Bovenaan