Jonge moeders uit Drenthe contact

@mammaenzwanger fijn dat je nergens last van hebt. Verwacht je weer een meisje? (Qua gevoel) 
Lijkt me wel pittig maar idd ook wel leuk zo kort op elkaar.

Oix,

Ik geef borstvoeding , alleen omdat ik per 1 juli weer moet werken en hij dan naar opa en oma gaat langzaam aan de flesvoeding opgestart. met kolven krijg ik er namelijk langer niet zoveel uit dat ik voldoende heb.
en ook ivm die verborgen reflux hebben we nu nutrilon A.R. het lijkt gelijk al alsof die minder last heeft. ik ben dan van plan om de tijden dat ik er zelf nog wel bij ben om hem dan wel borstvoeding te geven. hopelijk daalt de productie niet te snel en anders is het niet anders. 

Oix 
ja ben er ook heel blij om, maar zal het niet te hard roepen anders sta ik morgen met allemaal kwaaltjes op haha. 
Mijn mijn andere 2 wist ik vanaf dat ik zwanger was dat het meisjes waren, mijn gevoel bleef dat roepen en uiteindelijke klopte het ook. 
Bij de baby heb ik echt nog geen idee, een jongetje zal ons gezin helemaal compleet maken. Maar een meisje is net zo welkom in ons vrouwen gezin?. 

Mrsj hier heb ik 4 maanden borst voeding gegeven maar ook ivm werk ben ik over gegaan op fles voeding. Ik had echt over productie maar het kolven ging niet. Waardoor de productie heel snel minder werd. 
Mammaenzwanger,.spannend vaak is het gevoel wel goed. Beide is leuk :) 

Ik woon in Drenthe, het zou me leuk lijken om in contact te komen en af en toe af te spreken. 
Iemand van jullie hier ook interesse in? :)

Terug
Bovenaan