jonge moeders van de nabij 24 jaar

Soms word ik verdrietig als ik dit soort dingen lees. Dat komt natuurlijk ook van de hormonen die door mijn lijf gieren. Wij wilden al heel lang een kindje maar wat we ook probeerden ik raakte maar niet zwanger. Toen ik zwanger raakte van mijn eerste kindje was ik dus al 27. Het is dus vrij logisch dat ik nu geen jonge moeder meer ben nu ik voor de 8e keer zwanger ben. Een wat oudere moeder zijn is niet altijd een keus. Wij zijn nu 3 kindjes en 4 miskramen verder dus ben ik een zwangere vrouw van 34 jaar.

Groetjes Petra

Hihi, hier nog zo'' n jonkie. ik ben 20.
Ben van het novemberforum.
Ben er denk ik met alles vroeg bij. Ben een jaar geleden getrouwd.
Laatst stond ik bij de supermarkt, een oude man kijkt naar me buik en zegt: "mmm het moet niet gekker worden".  
En dat terwijl het een bewuste keuze was om zwanger te worden.
Maar mijn man en ik zijn er dolgelukkig mee.
En je moet doen waar je je goed bij voelt. ja toch.

Groetjes, Conny

Vind ik ook, Conny! Ik ben ook net 20. Bij ons was het niet écht een bewuste keuze, maar we hebben er nooit over getwijfeld of wel onze kleintjes willen houden (tweeling). Helaas krijg ik lang niet van iedereen leuke reacties.. Ik ken mijn vriend sinds mijn 4e jaar en we hebben nu al ruim 5 jaar een relatie en hebben ons eigen huisje, financiëel kunnen we het makkelijk aan,  maar dat alles wordt steeds aan de kant geschoven met de woorden 'ja maar je bent nog zo jong!' Grrrrrr...

Hoi!

Ik ben 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje! Heb altijd geroepen dat ik 25 jaar een mooie leeftijd vond om moeder te worden en ben dus maar op tijd gestopt met de pil!

Groetjes Romy

Terug
Bovenaan