jonge moeders

Hoi!

Ik vind ook dat leeftijd geen bal uitmaakt!
Ja oké er zijn grenzen, kijk 16 ofzo dat vind ik echt TE jong als je daar bewust voor kiest..

Ikzelf ben 20 en mijn vriend is 26, vind ik wel een mooie leeftijd dacht ik zo!
Maar goed tis maar net waar je zelf voor kiest.

Succes met het zwanger worden allemaal!
Liefs, maaike

he he

ik was zelf ook 21 toen ik de eerste kreeg en ik ben nu 23 en me zoontje is 21 maanden ik vind als je er klaar voor bent moet je er ook voor gaan en niet naar andere luisteren ik ben al 5 half jaar samen met me vriend dus ik blijf er bij leeftijd doet er niet toe

veel succes met alles en luister naar jew eigen gevoel en hart

groetjes gretske

mijn vriend en ik zijn allebei 22 (bijna 23) en gaan nu voor de eerste.
Ik vind 21 helemaal niet te jong, maar juist een mooie leeftijd om kinderen te krijgen als je er klaar voor bent.

Zo heb je des te langer plezier van je kinderen..

Het lijkt mij heerlijk om jong moeder te worden, toch weerhoud de omgeving ons ervan. Eigelijk best raar, het is je eigen keuze en jong moeder worden is gewoon goed (dat wil de overheid toch het liefst?!)
Ik ken zelf in mijn omgeving ook niemand die jong moeder is, eerder wat oudere moeders. Jammer he dat mensen altijd maar hun mening ergens over hebben, dat maakt de keuze toch wat moeilijker.

hoi,
ik vind iedereen moet het zelf weten,als jullie er aan toe zijn is het toch ok
mijn zus was ook 21 bijna 22 toen ze de eerste kreeg en nu is ze 28 en heeft 2kindjes van 5 en een half en 3jaar een jongen en een meisje.
mijn moeder was ook 21 toen ze de eerst kreeg,en 24 had ze er al 3.
ik zelf ben 26 en voor de eerste bezig,ronde 5
liefs mier

Hoi hoi,

Ik ben zelf 22 en we zitten nu in de 3e ronde voor ons eerse kindje... en als je het mij vraagt dan vind ik mezelf echt niet te jong... maar als ik naar vriendinnen van mijn leeftijd kijk, die zijn er nog helemaal niet mee bezig... terwijl ik me er helemaal klaar voor voel!
Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt, dat is het belangrijkste.... Wij gaan deze maand trouwen en ook daar krijgen/kregen we een hoop reacties op dat ik jong ben... maar ik heb een super vent en die laat ik echt never nooit meer gaan!! We willen voor altijd bij elkaar blijven en samen een gezinnetje worden!!! Dat is zoiets moois!!!!!!

Succes!

Liefs karen

leeftijd doet er niet toe. als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor! een vriendin van me was op dr 17de al zwanger..(inmiddels al een  heel gezinnetje)  toen had ik er nog helemaal niks mee.. nu is dat wel anders! heb een collega die zwanger is en vraag haar echt vsnalles! zo interresant allemaal! ben zelf net 22 en ben er ook helemaal klaar voor.. ben net gestopt met de pil (27mei de laatste) maar gaan nog niet meteen voor t eggie!

Hoi hoi ,

Ik ben 24 en heb een dochter van bijna 2,5 jaar, we gaan deze maand voor een tweede,
Ik vind zeker niet dat je te jong bent het is zelf gezonder, minder kans op afwijkingen en zelf herstelt je lichaam ook sneller, ik heb heel veel kritiek gehad toen ik zwanger was ook vaak de vraag of het een foutje was gewoon door vreemden in de kapsalon e.d. dat vond ik wel vervelend ook vriendinnen die het nu nog niet snappen maar dat is hun probleem ik vind het een natuurlijk proces en je voelt zelf ht beste wanneer je er klaar voor bent, dus meiden succes en hopelijk allemaal snel (weer) zwanger.

Terug
Bovenaan