Jonge moeders?

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er veel jonge vrouwen zwanger zijn. Ik ben 22 jaar en wordt in april 23 jaar.
Me vriend is 25 jaar.
Ik ben benieuwd wat voor reacties we krijgen van collega's etc...als we het vertellen. Onze ouders, broers/zussen vonden het erg leuk om te horen.
Tegenwoordig ligt de leeftijd een stukje hoger.
Maar wij zijn er gewoon al helemaal klaar voor ! :)
gr, Eva (7 weekjes)
 
Hoi Eva!

Hartelijk gefeliciteerd! Ik was ietsje ouder toen ik onze eerste dochter kreeg (24 en 2 maanden), mijn man was 23,5 jaar.
We hebben veel positieve reacties gehad. Ik denk dat het lichamelijk ook iets beter is jong te zijn. Een zwangerschap en bevalling zijn vrij zwaar voor je lijf!

Inmiddels ben ik zwanger van de 2e, die we verwachten als ik bijna 26 ben en mijn man net 25.

Geniet van je zwangerschap!

Anouk
 
Ik ben 24 en heb een zoontje van bijna 5 maanden en heb van niemand eigenlijk negatieve reacties gehad.... en ben er zelf heel blij mee.. alleen af en toe dan baal ik wel eens als me vriendinnen op stap gaan en ik dan niet kan.... dan voel ikme wel een s een echte huismus...Maar dat weegt niet op tegen mijn zoontje!!
 
Hoi Eva,
Gefeliciteerd! Geniet ervan om een jonge moeder te zijn! Zelf ben ik 22 en mijn man 23, we zijn nu 30 weken zwanger, dus nog eventjes te gaan. Bij ons in de familie is het heel gewoon om zo jong al moeder te zijn. Maar soms zie je mensen wel eens denken: sooh, da's jong. Nix van aantrekken, de meeste reacties zijn positief! En als je er zelf al helemaal aan toe bent, is het toch goed?! Daar gaat het om!!

groetjes, mar
 
Hallo.

gefeliciteerd met je zwangerschap.

Zelf ben ik 21 jaar en ben 24 weken zwanger van mijn eerste kind.
Mijn (ex)vriend is ook pas 22.
Ik kreeg in het begin negatieve reacties en vragen of we er wel goed over nagedacht hadden.
Je moet je er niets van aantrekken hoor.
Geniet van je zwangerschap want die tijd gaat heel snel.

groetjes Jannigje
 
hey eva,

gefeliciteerd! ik ben juist 22 geworden en men vriend is er net 27 geworden, we zijn nu 27 weken zwanger. onze familie en vrienden hadden alleen maar positieve reacties;geniet van het zwanger zijn zou ik zo zeggen.
veel succes!!!!!!!!!
 
hoi eva

bij mijn eerste was ik net 22 toen ze geboren werd en kreeg van alle kanten te horen je bent te jong je vergooit je jeugd en dat soort dingen. nu ben ik 25 en zwanger van de tweede en weer krijg ik die zelfde reacties.
ik hoop dat die jou bespaart blijven. je bent echt niet de enige en vroeger kregen de meeste vrouwen al kinderen rond hun 18e. ik zou zeggen hoe ze ook reageren geniet ervan en het wendt vanzelf voor hun. als jij denkt dat je er klaar voor bent is dat ook zo en laat niemand je wat anders aan praten.

groetjes laura79
 
hoi gefelicteerd met je zwangerschap ik ben 22 en mijn vriend is 25. wij vinden het juist heelleuk om jong ouders te worden en eigenlijk ook iedereen in onze omgeving wij zijn pas 3 weken zwanger maar we vonden het zoleuk dat we eigenlijk onze mond niet konden houden tegen onze naaste familie stom he. nou geniet er van .

groetjes melanie
 
Terug
Bovenaan