Jonge moeders?

gefeliciteerd, ik was 23 toen ik zwanger was vd eerst, 24 toen hij geboren is. Nu 27 en tweede komt in juni.
vind het heerlijk om voor mijn 30e moeder te zijn en mijn 'nestje' compleet te hebben.
Het is natuurlijk ieder zijn keuze, en ook maar afwachten wanneer je de juiste man tegen komt, maar ik ben blij een jonge moeder ben.

groetjes en lekker gaan genieten!...Mosy
 
GEFELICITEERD!!!!!

Ik ben 24 en 33 weken zwanger van onze eerste. We hebben bewust gekozen om jong ouders te willen worden. Ik heb eigenlijk altijd geroepen dat ik zo graag voor m'n 25ste moeder zou willen worden. De leeftijd ligt tegenwoordig inderdaad zo rond de 30, 35 waarop vrouwen zwanger willen worden, voor mij persoonlijk is dat echt te oud (ieder voor zich natuurlijk en je hebt het ook niet altijd zelf voor het zeggen).
Ik heb in het begin echt wel opmerkingen gekregen dat ik m'n jeugd weg gooi en zo maar ik weet zelf wel beter, ik vind het heeeeeeerlijk zo.
wel merk ik dat waar ik ook aan deel neem, zwangerschapszemmen of zwangerschapsgym, ik ben altijd de jongste.

geniet ervan!!!!!!!

liefs, Ank
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga er zeker van genieten! En ik vind het persoonlijk ook veel beter voor me 30ste zwanger te zijn. Niks naar de vrouwen ouder dan 30 hoor. Mijn moeder was 39 toen ze mij kreeg. Ik heb natuurlijk wat broers en zussen in de 30 zelfs een in de 40..:)
Ik ben ook blij dat me vriend er helemaal klaar voor is. Veel mannen krijgen het (als ik het zo op papa forums leest) er benauwd en zijn bang dan ze alles vergooien. Dat zijn ook wel andere type mannen als mijn vriend. Echt mannen die elke week stappen , wilde avondjes etc... Mijn vriend is helemaal niet zo. Hij is een echte huisman :)
Ik kan niet wachten om het iedereen te vertellen!!! Ben nu 7 weekjes en 1 dag dus ik moet nog even wachten. Ouders en wat andere fam.leden weten het al.
Jullie ook heel veel geluk met jullie kleintje(s) en natuurlijk een fijne zwangerschap.

gr,

trotse toekomstige mamma. :)

 
Terug
Bovenaan