Jonge moeders

Daisy inderdaad.
Ik herken het wel wat je zegt. Ikzelf ben 24, 23 toen ik Yoëll kreeg.
Ik was na de 2de keer al zwanger, nergens last van, vlotte bevalling en een kerngezond kind zonder problemen.
Om me heen zijn er genoeg die dat ook zo graag willen (wilde) en het niet 'krijgen'.
Dan moet ik altijd even slikken en dan denk ik wat een wereldgeluk hebben wij toch gehad en hebben het nog steeds.
Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn en geniet enorm. Maar steeds sta ik toch even stil bij al onze  kennissen, vrienden en ook onbekende  waarbij het niet zo vanzelf gaat of is gegaan.

hoi daisy,
sorry als ik je gekwetst heb met kinderen nemen, zo bedoelde ik het niet.
ik weet heel goed dat een wonder is als je kinderen mag krijgen, en ik mocht dit wonder gelukkig twee keer meemaken.
wij hebben zelf ook niet veel geld en wonen in een gewoon huurhuis, maar dat maakt mij verder niet uit want ik heb twee gezonde kinderen, en dat is meer waard dan wat dan ook. en ik ben het helemaal met je eens dat het niet uitmaakt hoe oud je bent om een goede moeder te zijn.
maar tegenwoordig zie je gewoon veel 'oudere' moeders die hier bewust voor gekozen hebben, en is het vaak vreemd als je jong kinderen hebt gekregen.
nogmaals sorry als ik je gekwetst hebt, was niet mijn bedoeling.
veel liefs steffie

Hoihoi,

Mijn zus was 21 toen ze haar eerste kreeg .. Ik zelf was 29 toen ik zwanger werd en dat was niet zo zeer een keuze van laat ik wachten tot ik 29 ben.

Groetjes,

Bianca

ook ik vind dat ieder voor zich moet weten wanneer dat ze aan kinderen willen beginnen de een is er eerder aan toe als de ander en de een is er lang mee bezig en lukt het niet terwijl ik 7 jaar aan de prikpil heb gezeten ben ik toch binnen 3 maanden aangeteld gelukkig!!! ik ben wel blij dat ik jong aan kinderen ben begonnen mijn moeder is nog super jong die is 44 de moeder van mijn vriend ook mijn oma is pas 64 en de oma van mijn vriend ook in allebei de familie leven de opa en oma nog dus arnotje heeft er heel veel alleen mij opa is wel overleden maar ja mijn moeder was 19 toen ze aantelde van mij en later is ze bij een andere man gekomen waar ze heel graag nog een kindje van wilde hij wilde dat niet omdat hij heel zwaar rugpattient is en de kans was toen heel groot dat hij in een rolstoel terecht zou kunnen komen op haar 38ste is ze toch aangeteld prongelijk en heeft ze een miskraam gehad door de medicijnen die ze kreeg toen wilde ze het samen toch heel graag nog een keer proberen en nu heb ik een zusje van 4 mijn moeder was 40 toen ze beviel en ik ben er super trots en mijn moeder is nog jong dus dan denk ik weer waarom niet maar om op je 40ste een eerste te krijgen vind ik zelf persoonlijk te oud maar ja mijn moeder heeft er dan nog wel een dochter van 24 en nu eentje dus van 4 dat vind ik leuk ook voor arnotje mijn vriend heeft ook nog 2 jonge zusje van 9 en 11 wij hebben een jonge familie en voor alle kids is dat leuk die groeien allemaal samen op
groetjes jami mv arnotje

Terug
Bovenaan