jonge ouders en hopelijk een 2de kindje

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik ben moeder van een zoontje van 2 jaar en heb met mijn partner besloten te gaan voor een 2e kindje. 5 feb ben ik ongesteld geworden na stoppen van de pil dus als het heel snel zou gaan zou ik begin maart kunnen testen maar weet niet goed wat mijn cyclus is volgens mij was het 27 a 28 dagen. ik ben 24 dus nog een jonge moeder het lijkt me leuk om met andere moeders die zwanger willen worden te kunnen praten.

groetjes

Hai moppie,

Welkom bij de club van (hopelijk) moeders in spé! :)
Wat leuk dat jullie voor een 2de kindje gaan, ik hoop voor jullie dat het gauw raak mag zijn. Als je een cyclus hebt van 28 dagen dan zou je indd 4 maart kunnen testen.....Het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam even moet 'ontpillen' en dat je cyclus weer op gang moet komen maar da's voor iedereen weer anders.

Succes meid! Liefs Lynn.

p.s: Leuk toch, een jonge moeder?!! Leeftijd maakt toch niets uit, als het in je hart maar goed zit! :)

Hoi ik ben nog jong 29 geworden heb een zoontje van bijna 5. Dus oud ben ik niet, was 24 toen hij kwam. En wij gaan ook voor de 2e dinsdag gaat mn spiraal eruit als het lukt. En als goed is dan word ik de 15de ongi maar kan ook zo zijn dat het direct is. Als goed is dan is mn eisprong rond 1 of 2 maart.
en als die dan meteen raak zou zijn zou ik 24nov uitgerekent zijn, maar ja eerst maar zien of dat ding eruit gaat haha

Groetjes

hoi meiden,

@lynn
leeftijd maakt idd niks uit als je samen maar weet dat het kindje goed leven krijgt. ik las dat jij al wat langer bezig bent met zwanger worden. zit je in de mm of nog steeds gewoon klussen klussen klussen?

@babe
leuk en 29 is ook nog jong ja. spannend dinsdag spiraal eruit. bij mij was hij er na 2 weken al uit en toen was mijn zoontje 1,5 maand oud en kreeg ik de mededeling hij zat niet goed dus je kan zwanger zijn brrrrr ik scheet peentje want ik had net te horen gekregen dat ik een jaar niet zwanger mocht worden ivm bekkeninstabiliteit dus daarna nog 1 laten zetten en de pil erbij maar die viel er ook weer uit dus toen maar alleen de pil haha
en gelukkig niet zwanger zodat mijn lichaam kon bijkomen van al het leed en geestelijk had ik ook wel ff 2 jaar nodig hoor maar nu zijn we er klaar voor. ik zou 11 nov uitgerekend zijn als het nu raak is

Hey meid,

Nee, wij zitten in de medische molen (helaas) We zijn inmiddels 18 rondes verder (voor ons 1e kindje) en na een aantal onderzoeken, die we Nov 2011 zijn gestart, hebben we afgelopen dinsdag een proef op werking gehad (kijken of het bruikbaar is voor inseminatie) en vrijdag een 2de gesprek bij de fertiliteitsarts....ben benieuwd! Voor ons is de kans op een natuurlijke zwangerschap heel klein. Wij zijn overigens 31 en 35 dus wel jong maar niet de jongste ;-)
Natuurlijk klussen we gewoon door want wie weet zijn de wonderen voor ons ook de wereld nog niet uit...

Succes! Liefs

@lynn

spannend zeg en een kleine kans blijft idd een kans dat ben ik met je eens. en wat confronterend dat 2 vriendinnen straks met een dikke buik op jou mooiste dag staan. snap wel dat dat even zeer heeft gedaan en als het echt vriendinnen zijn dan snappen ze dat ook wel. hoop dat jullie droom snel uitkomt

groetjes

Hoi,

Nou ik ken dat ik heb een zus die naar poging 3 gaat om zwanger te worden.nu ik vertelde dat ik ook wilt nou je had die kop moeten zien....stel je voor ik eerder zwanger dan zei. En ja het is heel confronterend dan. Alleen zei is pas voor het eerst bezig poging 3 waar hebben we het over. Ze denkt nu al dat het nooit gaat lukken, en dat bedoel ik kijk naar jullie al 18 rondes pfff ja dan kan het inderdaad erg confronterend zijn als iemand zwanger is of bevallen is. En ja ze is erg gevoelig, maar moet mijn droom dan maar ff aan de kant zodat zei eerst zwanger is? Want owee als ik eerder zwanger ben wat inderdaad wel zou kunnen, dan zal ze echt in zat en as zitten. En ja vind het erg maar ik heb ook gevoel. (moedergevoel haha). Voor jullie vind ik het dan ook wel echt erg hoor 18 rondes pff wat slopend. Ik kan zien hoe slopend het is zit er midden in namelijk volg alles wat betreft mn zus.
Hoop dat het erg snel gaat lukken voor jullie. s6

Groetjes

Hee moppie2012,

Welkom op het forum! Je komt hier allerlei 'mums-to-be' tegen hoor, jong, wat ouder, kort bezig, lang bezig, dames die het jargon kennen en dames die zeggen euh.. klussen? ;) Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan!

Geef je lijf de tijd om op orde te komen na de pil, hier in ronde 5 en vertrouw m'n lijf nog niet helemaal, haha! Maar hoop voor je dat er snel regelmaat in komt en natuurlijk goed nieuws krijgt. Succes!

Groetjes!

Terug
Bovenaan