jonge ouders en hopelijk een 2de kindje

Ha Moppie,

Welkom! Leuk dat jullie gaan voor de 2e.
Wij gaan voor de 3e. Ben inmiddels 30 jaar, maar heb dan ook al een dochter van bijna 10. Dus was ook een jonge moeder!! Leuk man! Mijn eigen moeder is ook nog erg jong. Zij was 41 toen ze oma werd (oudste van mijn zus is 10). Dus helemaal leuk toch!! Hoop voor jou dat het allemaal vlot lukt. Ik kan morgen testen. Ben heel benieuwd. Zit pas in ronde 2 hoor. Maar jullie heel veel succes!!

Groetjes

hoi allemaal,

ik weet natuurlijk dat mijn lichaam nog moet ontwennen van de pil maar vorige keer was ik ronde 3 zwanger dus heb zoiets van alles kan het kan ook 18 rondes duren want ik zeg altijd wie zegt nou dat we er zeker van zijn dat het weer zou lukken. ik zou wel heel blij zijn met nog zo'n kleintje want mijn ventje van 2 is echt geen baby meer hihi. ik ben wel al begonnen met foliumzuur te gaan slikken dus het begin is er en idd het klussen kan weer beginnen en hopelijk komt onze droom snel uit.

@babe
wat vervelend voor je zus en ja snap wel dat jij het dubbel vind en je eigen gevoel kan je ook niet uitzetten stel dat het haar idd niet zou lukken mag jij dan nooit je droom waar maken? niet dat ik dat hoop alles kan ronde 3 is echt nog maar het begin.

@nogeen
jullie ook succes en ja 20 is ook erg jong ja maar vind het wel geweldig om jong moeder te zijn. mijn moeder was bijna 46 en oma en nu al 2x oma van mijn zus (1 jaar)

@emilie-ann
ik weet het van de pil maar er bestaat toch een kans en we zien wel waar het schip strand. ik wens jullie veel succes ook

groetjes

Hoi Dames,

Wij gaan ook voor een tweede, spiraal eruit gegooid en hobbelen maar. Ben benieuwd. Mijn zoontje is nu 1 jaar en bijna 5 maanden.

@ Babe1982: Ik was eerder zwanger dan mijn 2 jaar oudere zus, en zij was zoooooo jaloers dat het onze hele zusjes relatie kapot heeft gemaaakt. Ik hoop dat dit je bespaart zal blijven indien het bij jullie ook zo gaat.

En jonge moeders, oude moeders..... maakt tegenwoordig niet meer uit toch? Zolang je moederhart op de juiste plek zit en blijft zitten!!!

Ja dat is toch niet normaal, maar bij mij gebeurd dat niet dat weet ik zeker ze zal ff teleur gesteld zijn maar kapot gaan dat gebeurd niet. Maar helaas bij andere wel.

Hoi ik ben ook een jonge moeder, tenminste humhum:)....Ben 30 en heb 3 kinderen, 1 van 8, 1 van 5 en 1 van 6...bijna 7!Wij gaan voor de vierde,....toch weer heel anders denk ik, je bent nu wat ouder en ik verheug mezelf al op hoe ik het deze keer ga ervaren!Vorige maand mijn spiraal eruit gegaan en dacht elke dag dat ik zwanger was.Waarschijnlijk waren het mn hormonen die helemaal van slag waren ofzo.Nu eigenlijk de eerste ronde, na mn menstruatie heb ik sinds gisteren pijnlijke borsten en steken links onderin, straalt naar mn benen,....ik durf niks te denken,...maar stiekum hoop ik hart op!!!!WE zullen het maar op de hormonen gooien, denk ik maar....maar toch stiekum hoop ik dat het zwangerschapskwaaltjes zijn:)Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent!!!ga je volgen :):) Groetjes angel5mei

zoooo,..ik heb echt last van demensie ofzo,...ik ben 32 ipv 30 hahahaha,...tjongejonge

hoi meiden

hier weer eens een bericht van mij. volgens de berekening van 28 dagen zou ik nu dit weekend een eisprong moeten krijgen dus ben benieuwd of ik positief ga testen over 2 weken of dat ik acuut last heb van de duiveltjes maar ach in ronde 1 is dat niet heel gek

@ iedereen
leuk dat jullie allemaal schrijven.

hallo allemaal

hier weer een bericht van mijn kant.
vandaag beginnen de vruchtbare dagen dus klussen geblazen en wie weet wel in 1x raak (hier ga ik niet van uit) heb even zitten kijken maar als ik paar rondes verder ben ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn zoontje :( weet dus niet of ik die ronde wil klussen haha mijn man zegt dat zou wel heel toevallig zijn hoor maar 1e bevalling begon op uitgerekende datum en ben dag erna bevallen hihi dus dat zou dan 2 dagen verjaardag zijn. ach heb nog even de tijd misschien is het niet nodig en ben ik zwanger

@angel
leuk dat je er bij bent ene leeftijd????????? hoop zwangerschapskwaaltje

@babe
jammer dat je nog niet mee kan doen deze ronde maar wat je ook al zei je hebt 1 wondertje en zoals ik ook zegt wie zegt dat het lukt op een maandje moeten we niet kijken hoop dat hij er snel uit mag/ kan

groetjes

Terug
Bovenaan