jonge papa's

Ik was 26 en Ruben 30. En het is een SUPERPAPPA!!
Al vanaf dag 1 is het de beste pappa die Kian kan wensen! Wat een heerlijk stel die twee!
Liefs Nelleke

hier ook zo'n fantastische papa!!! vanaf dag 1 was hij een natural, heerlijk!! Hier met draagzak en grote dochter ;)

Wij waren beide net 26 en das is tegenwoordig redelijk jong. Maar al zeg ik het zelf het gaat ons prima af.
Wat is het toch geweldig om moeder te zijn en wat is papa toch een geweldige papa en man. Hij is zo ongelofelijk trots en verliefd op ons, en dan de manier waarop die 2 naar elkaar kijken zo vol liefde. Ja ik ben trots op mijn dochter en op mijn mannetje!

groetjes Wendy

Ik was 29 en mijn man 34 toen Ilse geboren werd.
Ik ben weer opnieuw verliefd geworden op mijn man hoor! Wat doet hij het goed!
Hij is ook weer een paar jaar jonger geworden: hij speelt weer met blokken, rent door de kamer met Ilse, zingt liedjes en dans daarbij, gaat samen met Ilse op de schommel en glijbaan, etc. hij  (en Ilse natuurlijk ook)  is zo'n scheet!
En dat  zal ik hem op vaderdag uitgebreid laten merken!!!

Vanochtend was hij ook zo lief:  Ik ging Ilse naar de oppas  brengen om vervolgens naar mijn werk te gaan, toen zei hij: "dag mijn lieve twee schatten!"
Ik smolt...zucht...

Jeske

Mijn man Lex behoort tot de "oudere" papa's. Hij was 42 toen Dean werd geboren en ik 23. Gelukkig ziet hij er niet oud uit en is in zijn doen en laten nog jonger dan ik... (Weten jullie gelijk hoe ik in elkaar zit, hahaha.) Je ziet z'n leeftijd er ook niet aan af, toch??

Liefs,
Nelly.

Mijn man wordt dit jaar 30, dus ook nog een lekkere jonge papa. Ik wordt 25, dus ook een jonge mama.

En ik zal m nog een x plaatsen, maar hier een foto van ons 3tjes.

En 1 van mijn 2 stoere mannen!!!

Liefs Maaike mv Twan 8 mnd.

Terug
Bovenaan