Jonge papa?

Hoi mama's,
Vaak lees ik hier berichten van jonge mama's (we zijn natuurlijk allemaal jong begrijpt me niet verkeerd .   Maar zijn er ook jonge papa's? Ik ben zelf 34 en mijn vriend is 25. Toen we een relatie kregen was ik 28 en hij dus 19. Je hoort dit vaker andersom, toch?
Een van de dingen die je tegenkomt is dan het onderwerp kinderen. In ons geval is dit gelukkig geen probleem geweest en in onze familie en vriendenkring vindt iedereen het heel erg leuk voor ons. Tenminste, diegenen die hier geen vertrouwen in hadden hebben dit ons in ieder geval nooit verteld.
Zijn er nog meer jonge papa's? Of zijn jullie partners allemaal ouder dan 25? En hoe gaat dat bij jullie?

Ben benieuwd!
Groeten, Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
he taatje.

Wat grappig dat je dit onderwerp aansnijd...Ik ben zelf net (31-03) 25 jaar en mn vriend word op 15 april  21  jaar. Wij hebben sinds 3 maart een schat van een dochter.
Ik kom uit een relatie van 5 jaar met een man van 33 en ik moet zeggen dat dat het met mn huidige moppie niet altijd even makkelijk maakt. Je bent gewend heel anders te leven met een ouder iemand dan dat je met een jonger iemand doet, is ook niet altijd even makkelijk. Normaal was ik degene die een schop onder mn kont kreeg en nu ben ik degene die ze uitdeelt hoewel vriendlief er ook wat van kan hahaha. Wij hebben eigenlijk van niemand rare reacties gehad om ons leeftijdsverschil en ook niet om onze zwangerschap. Ik had wel een soort schaamtegevoel tegenover sommige mensen. Ook als je op straat loopt en mensen kijken je aan....stomis dat.

Voor mij maakt leeftijd geen moer uit, als je maar SAMEN gelukkig bent, ja toch.

groetjes, vicky
 
Mijn vriend is 3 jaar jonger dan ik... hij is 30, dus niet echt een jonge papa natuurlijk.   In het begin van onze relatie waren zijn ouders niet echt blij met een "oudere" vriendin hoor.   En zij vonden hem, toen we de zwangerschap aankondigen, wel een jonge papa.
 
Hallo

Ikzelf ben  3 jaar ouder dan mijn man. Ik ben 32 en hij is 29. Nog nooit is het een probleem geweest, alleen moest ik langer wachten met kinderen krijgen omdat hij  het  nog niet wilde ivm werk (marinier en veel van huis en zo'n papa wilde hij niet zijn). En toen wij 3 jaar geleden trouwde en hij bijna geen marinier meer was, was het dan eindelijk zo ver maarja toen moesten we nog 2 jaar wachten op het grote wonder. Ondanks dat dat natuurlijk jammer was hebben we wel gewoon genoten van de periode dat we nog samen waren, lekker gereisd enzo... En nu is het goed zo, ik heb er achteraf gezien totaal geen spijt van....van die jongere vent

En Muriel... 30 jaar is toch niet oud om vader te worden?!

gr angelique
 
hallo
mijn man is dan niet jonger als mij. hij is een half jaar ouder als mij, maar hij is wel jong papa.
hij was 22  (bijna 23)  toen wij de eerste kregen en 24 toen wij onze 2-ling kregen.
dus nu is hij 25 en papa van 3 kids.
ja ik ben nog 24 en mama van 3 kids, maar voor een mama komt het vaker voor dat ze vroeg mama is dan voor een papa.(iniedergeval in onze buurt wel)

groetjes mauela. mama van esther 2 jaar en dennis en sander 6 maanden
 
Hoi Taatje,

Ik ben nu 26 en mijn vriend is ook 26, maar toen ons dochtertje werd geboren was ik net 24 en hij ook. Dus hij was ook best een jonge papa! Tegenwoordig zie je toch steeds meer mensen die eerst carriëre willen maken, en dan pas kinderen krijgen. Ze zijn dan vaal al ver over de dertig. Ik vind het heerlijk zo, en we genieten allebei enorm van ons dochtertje!

Liefs
 
Terug
Bovenaan