Jonge papa?

Hoi allemaal,

Mijn man is 3 jaar jonger dan ik. Op zich zou dat niet zo'n groot verschil zijn alswel dat ik een relatie van 11 jaar achter de rug had en dat ik zijn eerste vriendin ben. Dus dan veranderd er voor beiden heel wat. Ik viel van stabiliteit een beetje terug in een studentikoos leventje en dat is weer een hele omschakeling. Maar we zijn ontzettend happy met elkaar en onze zoon. Ik heb wel geleerd hem de ruimte te geven voor grote beslissingen. Die heb ik al heel wat moeten maken en voor hem is het veelal de eerste keer.

Maar ik ben enorm trots op mijn toy-boy haha.

Geniet allemaal van elkaar.
 
Gek he, dat mensen zo appart doen over leeftijdsverschil... heb ik nooit begrepen.
En zeker als je maar drie jaar jonger bent... als man. Als vrouw is dat heel normaal kennelijk. Maar al is een man 10 jaar of meer jonger, ik vind het juist prachtig! Wat kan liefde toch sterk zijn en mooi zijn dan, de liefde maakt het niet uit hoor hoeveel je verschilt in leeftijd!
Ik heb een zus die is getrouwd met een man die 21 jaar ouder is, en ook nog erg rijk......dan gaan de verhalen helemaal rond hoor! Je lacht je dood, want ik vind het wel humor!
Inmiddels is ze al 9 jaar gelukkig met hem. Ze heeft naast de kinderen van hun samen, ook nog zijn andere kinderen, waar ze het prima mee kan vinden en andersom ook. (ze had wel hun zus kunnen zijn...)
Prachtig toch?
 
Trouwens, ik ben maar één jaar ouder dan mijn man, daar moeten mensen ook altijd een opmerking over maken...het gaat er kennelijk niet in dat de vrouw (al is het   maar één jaar) ouder kan zijn!
 
hoi

ik ben zelf 23 en mijn man is 29
maar mijn broertje is 11 aptil 2006 vader geworden en die is 21 en zijn vrouw 20
dus das wel jong maar wel gepland en zeer welkom
 
Terug
Bovenaan