Jonge studerende mama's?!

Hallo,

Zijn er nog meer mama's die (voltijd/deeltijd-hbo/uni.) studeren..en dit combineren met een part-time baan, man en kind? Lijkt me leuk om eens te horen hoe dit bij anderen er aan toe gaat.
Of ben ik nou de enige die dit voor elkaar probeert te krijgen?!

Groetjes, Lot
 
hoi.

ik ben pas moeder , maar ik ook doe een opleiding en ik werk. Ik volg een dag in de week een contactlensopleiding in rotterdam. zit nu nog in mijn zwangerschaps verlof, maar ga straks weer drie dagen werken als opticien. Het zal mij benieuwen hoe dat straks in zijn werk gaat. Op dit moment heb ik een oppas voor de maandagen en als ik weer ga werken gaat mijn zoon 2 dagen naar de creche en een dag bij zijn vader, lekker een echte mannen dag hihihi.
En hoe red jij het allemaal dan ?
 
hoi hoi
Ik vind t echt knap dat jullie dat voor elkaar krijgen zeg!
Ik studeerde ook had p-t werk en natuurlijk een huishouden, met mn zoontje en mn vriend.
Werd gek van mezelf, liep mezelf op een gegeven moment ook voorbij.
Heb toen de keuze gemaakt om te stoppen met mn studie en  voor mn zoontje te kiezen.  Ik had echt nergens meer tijd voor.
Moet zeggen dat dit de beste keuze ooit was!
Ik ben nu weer rustiger en heb meer tijd voor de echt belangrijke dingen.
Succes met jullie studie's!!
groetjes Elvira
 
 
hallo allemaal. ik ga in maart de opleiding voor verpleegkundige volgen.
ik krijg leuke reacties maar ook negatieve. mijn familie staan er niet 100% achter en daar zit ik erg mee. mijn man steunt mij gelukkig wel.
onze zoon is net 1 jaar geworden, en ik heb een leuke oppas moeder die een zoontje heeft van dezelfde leeftijd.
ik heb nu de kans en wanneer moet ik het anders doen? ik wil het ontzettend graag.
ben nu 26 jaar en als ik klaar ben met de opleiding is onze zoon net 3 jaar.
 
Hi!!