Ik was zelf 18 toen ik moeder werd van de eerste. Ik ben van mening dat je verschillende mensen hebt van 18 jaar (de een is heel volwassen en de anders nog echt een pubertje) Ik was zelf heel volwassen voor mijn leeftijd, was bijna klaar met mijn opleiding als kraamverzorgster en had mijn leven verder wel op orde. Het enige is dat we toen nog geen eigen huis hadden omdat we dat nog niet van plan waren. Als je nou meiden hebben die er een puinhoop van maken ja daar hoop ik van dat ze lieve ouders hebben die er op letten. Maar ze worden niet per definitie naar een pleeggezin gedaan, is maar net of jou of je ouders goed voor het kind zorgen.
Ik denk dat het gewoon per moeder moet worden bekeken en dat we niet mogen zeggen dat tienermoeders slecht zijn (niet dat iemand dat hier zegt hoor) Ik ken zelfs 2 moeders van 31 en 42 die echt niet goed voor hun kinderen zorgen die bijv hun kinderen in de buurt laten met een glas vol GHB.. Die moeders moeten onder toezicht gezet worden..
Tegen iedereen die met jonge moeders in aanraking komt zou ik zeggen, steun ze waar je kan!
Ik denk dat het gewoon per moeder moet worden bekeken en dat we niet mogen zeggen dat tienermoeders slecht zijn (niet dat iemand dat hier zegt hoor) Ik ken zelfs 2 moeders van 31 en 42 die echt niet goed voor hun kinderen zorgen die bijv hun kinderen in de buurt laten met een glas vol GHB.. Die moeders moeten onder toezicht gezet worden..
Tegen iedereen die met jonge moeders in aanraking komt zou ik zeggen, steun ze waar je kan!