jongen/meisje of toch niet?

Wij wisten helemaal niet wat het zou worden. Toen ik net zwanger was dacht ik "het wordt een meisje". Dat was na een paar weken weg en toen was ik (en bijna iedereen in de omgeving) ervan overtuigd dat het een jongen was. Ik zou het heel gaaf vinden een meisje, maar nee het wordt echt een jongen....

Toen ik iedereen ging bellen dat het toch echt een meisje was, waren veel mensen verbaasd..hihi. En mijn eerste woorden nadat ze geboren was waren "een meisje???"
Ik had stiekem toch wel een klein beetje gehoopt op een meisje want ik dacht meteen "zo die heb ik alvast binnen

Dat ze gezond zijn is het belangrijkste maar ik ben toch wel heel blij met mijn meisje!

groetjes,
Patty mv Nynke

ik kon me niet voorstellen dat ik een jongetje zou krijgen, ik vond mezelf een echte meidenmama. Toch kreeg ik later het gevoel dat het een jongetje was, en ja hoor, ik had gelijk (bij de 20 weken pretecho hebben we er om gevraagd en je zag duidelijk een "zwansje" whahahahahahaha). Ik hoefde niet te wennen aan het idee want ik was er al op voorbereid, mn mannetje wel want die vond eerst een meisje heel leuk.

Liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan