A
Anoniem
Guest
Wij wisten helemaal niet wat het zou worden. Toen ik net zwanger was dacht ik "het wordt een meisje". Dat was na een paar weken weg en toen was ik (en bijna iedereen in de omgeving) ervan overtuigd dat het een jongen was. Ik zou het heel gaaf vinden een meisje, maar nee het wordt echt een jongen....
Toen ik iedereen ging bellen dat het toch echt een meisje was, waren veel mensen verbaasd..hihi. En mijn eerste woorden nadat ze geboren was waren "een meisje???"
Ik had stiekem toch wel een klein beetje gehoopt op een meisje want ik dacht meteen "zo die heb ik alvast binnen
Dat ze gezond zijn is het belangrijkste maar ik ben toch wel heel blij met mijn meisje!
groetjes,
Patty mv Nynke
Toen ik iedereen ging bellen dat het toch echt een meisje was, waren veel mensen verbaasd..hihi. En mijn eerste woorden nadat ze geboren was waren "een meisje???"
Ik had stiekem toch wel een klein beetje gehoopt op een meisje want ik dacht meteen "zo die heb ik alvast binnen
Dat ze gezond zijn is het belangrijkste maar ik ben toch wel heel blij met mijn meisje!
groetjes,
Patty mv Nynke