jongen/meisje

Middels een pretecho wisten wij dat we een meisje kregen, maar ik had van tevoren al een sterk gevoel dat het een meisje zou worden!

Gr. Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Hoi,

Wij hebben het niet laten nakijken, want ik vond dat het een verassing
moest zijn. Maar ik wist bijna zeker dat het een jongetje zou worden.
Dat heb ik de hele zwangerschap gedacht. En ik had het goed. Het is
niet zo dat ik er van uit ging. Een meisje was echt net zo leuk
geweest.

Groetjes Natasja

wij dachten sterk het gevoel te hebben dat het een mannetje werd.!!!
toen we een 3d echo deden bleek het een meissie te worden,erg gaaf.!!
beide was hardstikke leuk geweest...

kus

wij wisten het dat het een jongentje werd (3x bevestigd) en we wilden dat ook graag weten. Bij mijn dochter waren we ook nieuwsgierig en wisten het. Wij hebben dat alleen maar als prettig ervaren. (ik kon ook geen 40 weken wachten hihi)
Nessie mv Alissa en Jari

Wij hebben weer iets aparts
We gingen voor de 20 weken echo en die vrouw vroeg aan ons willen jullie weten wat het wordt? Ik wilde het absoluut niet weten maar mijn man wilde het heel graag weten als ze het kon zien. Die vrouw heeft aan mijn man verteld wat het zou worden terwijl ik mijn jas aan het halen was. Dat was wel apart hoor! Maar goed ik was er heilig van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen en iedereen zei het ook tegen mij! Ik zat ook heel erg met een meisjes naam we hadden er een in gedachte maar daar was ik niet zo zeker van.  Toen ik bevallen was en ze legde m op mijn buik zei mijn man tegen mij "Thomas is geboren" mijn reactie was heel verbaasd natuurlijk "Toch een Thomas?" Ik dacht altijd als het een jongetje is dan ben ik toch wel een klein beetje teleurgesteld (erg he) met een meisje kan je lekker tutten en je hebt zulke leuke dingen voor een meisje! Maar ik was zeker niet teleurgesteld, ik heb er geen moment aangedacht ik was de gelukkigste moeder op aarde en dank God dat alles goed met hem is! Hij is echt een Godsgeschenk!! Want een tijdje terug heeft een oude klasgenoot van mijn man een zwaar gehandicapt kindje gekregen en een week later is het overleden! Gisteren zag ik ook weer een gehandicapte jongen hij had zuurstof gebrek bij de geboorte! En dan sta je er wel eens bij stil dat het niet zo vanzelf sprekend is dat je een gezond kindje krijgt!
Heel veel liefs Esther

ik heb van het begin af aan het gezegt het wordt een jongen. maar cor zei nee het wordt een meisje. en met de 20 weken echo is het eigenlijk een beetje krom verteld dus toen wisten we het.

maar vind het wel leuk dat de moeder gelijk had

Hoi hoi
ik wist al vrij rap dat wij een mannetje kregen,op onze trouwdag 11-11 2005 was onze kleine man er al bij, wel in vorm van een klompje cellen weliswaar maar toch.
Toen had ik al een heel sterk gevoel dat het een mannetje zou zijn, ik keek ook alleen maar naar jongenskleren en jongensspullen.
Met 18,5 week een pretecho laten maken en daar kreeg ik een bevestiging van wat ik al wist:een mannetje!
De dag van tevoren zei ik al ik zou het raar vinden als de echo uit zou wijzen dat het een meisje zou zijn, zo overtuigd was ik van een mannetje!
Inmiddels is onze mooie man geboren op 31 juli en hij doet het heel goed
groetjes!

Terug
Bovenaan