jongen/meisje

ik wilde graag een meisje..lekker tutten en roze inderdaad! hahaha
wij wilde niet weten wat het zou worden en al die maanden heb ik steeds getwijfeld tussen jongen/meisje.
En omdat ik aan de ene kant graag een meid wilde heb ik meer gedacht van; het word een jongen om dan die "teleustelling"niet te krijgen.
Heb 1x gezegd toen de toen nog hummel tegen mijn buik schopte; heej meis niet zo hard... stom he!!!

Toen de verloskundige na de bevalling zei; gefeliciteerd..het is een meisje..was ik echt verbaasd!!!

Maargoed blijkbaar kunnen wij in de familie en vriendinkring geen jongens baren..heb 2 nichtjes en vrienden hebben alleen dochters..hahaha.

misschien de 2de ooit? dan zou een jongen wel gaaf zijn!

groetjes elise.

hallo

wij wilden heel graag weten wat het zou worden, we hadden allebij geen voorgevoel en hebben bij de 20 weken echo gevraagd wat het zou worden...

en dat was een meisje.....

ik was heel blij, maar het allerbelangrijkste was dat alles erop en eraan zat.......het geslacht vond ik leuk om te weten maar op dat momnet viel het in het niets met de bevstiging dat ons meisje ws helemaal gezond zou zijn...

na die tijd ga je eraan wennen en hebben we ons helemaal gericht op ons meisje , een echte meidenkamer meidenkleren enz....

zo leuk om dit van te voren te doen..

toen onze sophie geboren werd was ook een van de eerste vragen .. is het echt een meisje?? hahahah

nu ligt ze heerlijk in haar miedenkamer te slapen

liefs tobi.....

In het begin wilden wij het niet weten. Maar wij hebben een vruchtwaterpunctie laten doen, en hierbij is het geslacht voor 100% zeker. Toen ze belde om de uitslag van
de punctie door te geven (deze was gelukkig goed) kon ik mezelf toch niet bedwingen om het geslacht toch te vragen. Het zou een jongetje worden.

Hoi,

Ik wilde het ook graag weten, was erg nieuwsgierig, bij alle 3 de echo's dachten ze aan een meid maar geen wilde het echt zeker zeggen. Ik verwachte dus wel een meisje, maar het was toch de eerste vraag die ik stelde toen ze geboren was... een meisje! Ik vind het heerlijk... was het een jongen, dan had ik het ook super gevonden, maar zo zonder man vind ik een meisje wel zo gezellig, lekker samen tutten!

Groetjes Nands

wij wisten het niet en hebben een hele poule gehouden in de familie betreffende de geboortedatum, gewicht en gesclacht. Iedereen zei 'het wordt een meisje'. Behalve ik! Ik was ervan overtuigd dat het een jongen werd. Mijn man dacht ook een meid maar omdat ik zo overtuigd was is ie mij gaan volgen en dachten we dus alletwee dat het een jongen werd.
Maar daar was  ZE dan. De verloskundige zei ook nog. Daar is IE dan. (dus wij dachten een jongen). Oh wacht zei ie toen, het is een 'ze'.
Onze kleine meis Tyche was geboren. Haha kei leuk!

Nee, wij wilden het niet weten van te voren. Ikzelf en mijn man hadden een voorgevoel dat het een meisje zou worden maar het is dus een zoon voor ons geworden.
Een heerlijke verrassing!!!!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan