jongen/meisje

willen jullie weten of het een jongen of meisje wordt ?

Wij wel, heb nu 4 jongens en allemaal jongens spullen, mocht het deze keer een meisje worden kan ik me helemaal uitleven met shoppen........

hier weet ik het nog steeds niet... vind het zo moeilijk... de ene kant wel en de andere kant niet... mijn man weet het ook niet tie het wil weten... heb nu nog maar 5 weken de tijd om er over na te denken.... grrrr... moeilijk...

wij willen het niet weten, over 4 week hebben we de 20 week echo, maar het is ons eerste kindje en het maakt me niets uit. ook zou ik mijn mond voorbij praten dus daarom er voor gekozen het niet te willen weten.

Wij willen het wel graag weten, maar gaan het dan ook gewoon vertellen. Zoals Kaatje al aangeeft zal ik anders mijn mond voorbij praten. Dus de keuze was of helemaal wel of helemaal niet.

wij willen het wel weten wat het wordt.
twijfelen soms wel een beetje of we het willen weten ene kant leek ons ook wel leuk een verrassing.
maar zijn te nieuwschierig denk ik! :)
maar andere mogen het niet weten deze keer. dat vond ik de vorige beetje jammer. toch leuk een geheimpje te hebben.
dus denk dat we gewoon gaan zeggen dat we het niet weten. vragen andere misschien ook minder.

mams van bijna 5 dus wie weet voor jou meisjes dingen shoppen. spannend hoor.
mij lijkt ook wel leuk weer baby meisjes shoppen.
heb 1 dochter en daarna 2 zoons. jongens kleding hebben we wel, maar kopen vaak toch wel eens een keertje nieuwe kleding voor de baby (als het blijkt dat jongentje is.) maar kan toch niet alles door schuiven me 2 zoontjes zijn in de winter geboren en deze wordt zomer.
en van me dochter heb ik erg weinig over. en zij is van april dus weet niet of alle kleding wel weer kan.
groetjes

Terug
Bovenaan