jongen/meisje

Wij hebben er weer voor gekozen om het niet te willen weten. wel twijfelde we even. het is aan de ene kant wel heel erg praktisch....
misschien dat we tijdens de 20 weken echo ineens van gedachten veranderen maar ik denk het niet.

gr.
stephanie

Hoi,

wij laten het weer (net als bij de oudste 2) een verrassing. Een meisje zou na 2 heren welkom zijn aan de andere kant lijkt "3 musketiers" me ook geweldig...
Ik vind wel dat mensen tegenwoordig een beetje gek kijken als je het niet wilt weten. De mevrouw van de echo reageerde verbaasd met nee? En ook gaan mensen vaak even door van: weet je het zelf dan echt niet...?
Herkenbaar?

groetjes Natasja

Yeeh wij weten het een boy en zijn zo blij.

Toch we eng straks zeggen ze met de 20 wkn echo foutje toch een girl maar geloof me ze is welkom hoor. En alle spullen die al gekocht zijn ach komt goed :)

Wij willen het wel graag weten. Lekker makkelijk. Het is ons eerste dus het maakt ons echt niet uit. Maar stiekem hoop ik een klein beetje op een jongentje :). Stoere dingen doen.
Iedereen om mij heen krijgt een meisje, dus laat mij maar dit patroon doorbreken :)

Terug
Bovenaan